×
آخرین اخبار

عملکرد ۹ ماهه کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش سوسن تشریح شد

  • کد نوشته: 79218
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۹
  • 412 بازدید
  • رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سوسن عملکرد این نهاد را در ۹ ماهه سال جاری در بحث مسکن مددجویی، آموزش و خودکفایی مددجویان تشریح کرد.
    عملکرد ۹ ماهه کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش سوسن تشریح شد

    محمد محمدی در گفتگو با دیدگاه نیوز اظهار کرد:  کمیته امداد امام خمینی مسئله تأمین مسکن مددجویان و نیازمندان را مورد توجه ویژه قرار داده و در کنار سایر خدمات خود در راستای تأمین مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان موردحمایت در امر کمک به ساخت و احداث و همچنین تعمیر مسکن آن‌ها فعالیت و خدمات ارزنده ای را به انجام رسانده است.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش سوسن با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم این نهاد توجه ویژه به مسکن مددجویان است افزود: در همین راستا طی ۹ ماهه  سال جاری اقدامات خوبی در زمینه مسکن مددجویان در بخش سوسن انجام گرفته است که شامل احداث، تکمیل و تعمیرات مسکن مددجویان نیازمند و تحت حمایت این نهاد بوده است. 

    محمد محمدی با اشاره به احداث و تکمیل ۲۶ واحد مسکونی برای مددجویان واجد الشرایط تحت حمایت این نهاد، عنوان کرد: هزینه صرف شده برای کمک به احداث و تکمیل این واحدهای مسکونی بیش از ۳۱ میلیارد ریال بوده است.

    وی افزود: در بحث تعمیرات مسکن مددجویی نیز با شناسایی مددجویان نیازمند ۱۳ واحد مسکونی را به اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد ریال به سرانجام رساندیم.

    محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش با اقدام های مختلف از جمله ایجاد اشتغال است  در این خصوص با حمایت هایی بی شائبه مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی و معاونت اشتغال و خودکفایی استان توانستیم به ۱۴۰ فقره ‌‌وامدر قالب وام های  کارگشایی و‌ اشتغال زایی به اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت به مددجویان پرداخت نماییم.

    رییس کمیته امداد امام خمینی در پایان از اموزش ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: این اموزش ها شامل اموزش های مهارتی، اشتغال زایی، فنی حرفه ای و صنایع دستی و خانواده بوده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *