×
آخرین اخبار

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان: روستائیان مسجدسلیمان در اوج محرومیت روزگار می‌گذرانند

  • کد نوشته: 38179
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۲
  • 553 بازدید
  • نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محرومیت برخی روستا‌های مسجدسلیمان از نعمت برق گفت: روستا‌ها در مجاورت ۲ سد قرار دارند، ولی فاقد برق هستند.
    علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان: روستائیان مسجدسلیمان در اوج محرومیت روزگار می‌گذرانند

    نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محرومیت برخی روستا‌های مسجدسلیمان از نعمت برق گفت: روستا‌ها در مجاورت ۲ سد قرار دارند، ولی فاقد برق هستند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه و مشکلات موجود گفت: مشکلات زیادی در حوزه برق شهر‌های حوزه انتخابیه وجود دارد، بطوریکه برخی روستا‌ها فاقد برق هستند، این درحالی است که منطقه‌ای سرشار از ظرفیت داریم.

    او افزود: اینکه ما آب کافی داشته باشیم و روستا‌های ما در کنار ۲ سد قرار دارند، ولی از نعمت برق محروم باشند قابل پذیرش نیست و ما انتظار داریم در این خصوص توجه بیشتری در حوزه برق در ۴ شهرستان شود.

    ورناصری اظهار داشت: ما از سفر‌های مسئولان کشوری و معاونان آن‌ها انتظار حل شدن همه مشکلات را نداریم، اما نیازمند عزم و نگاه ویژه برای حل شدن آن‌ها هستیم، زیرا برخی از مسائل نیاز به فوریت بیشتری دارند و برخی نیازمند برنامه طولانی مدت هستند که پیگیر این مسئله هم خواهیم بود.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل ولتاژ برق در حوزه انتخابیه بسیار جدی و جزو گلایه همیشگی مردم است، ضمن اینکه در بحث روشنایی، دارای محروم‌ترین روستا‌ها در حوزه ۴ شهرستان هستیم که از کمترین امکانات همچون مدرسه، بهداشت، پزشک، روشنایی و حتی آنتن دهی هم محروم هستند، همچنین در بحث روشنایی معابر شهر و روستا دارای مشکلات فراوانی هستیم و یکی از مطالبات مهم ما رفع این مشکل است و به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

    محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به پتانسیل‌های موجود در این شهرستان به خبرنگار ما گفت: در منطقه ما پتانسیل‌های مهمی همچون ۲ سد بزرگ و مهم وجود دارد که نقش بسزایی در تولید برق کشور ایفا می‌کنند و این نشان از اهمیت توجه به این حوزه است.

    او با تاکید بر اینکه پایداری برق در مسجدسلیمان نیاز به تقویت دارد و ما آماده ایم تا زیرساخت‌های لازم را برای احداث پست برق جدید در شهرستان فراهم کنیم، اظهار داشت: با این اقدام شاهد تقویت بیشتر برق و پایداری آن خواهیم بود و زمینه اشتغال را برای جوانان شهرستان ایجاد می‌کنیم.

    پاکدل تصریح کرد: بحث روشنایی در مسجدسلیمان رضایت بخش نیست و انتظار داریم اعتبارات بیشتری برای توسعه زیرساخت‌ها و روشنایی در این شهرستان اختصاص یابد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *