×
آخرین اخبار

علیرضا هیهاوند مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان شد

  • کد نوشته: 53375
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • 3570 بازدید
  • مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با صدور حکمی علیرضا هیهاوند را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان منصوب کرد.
    علیرضا هیهاوند مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، احمد محمدی در این حکم ضمن برشمردن اهم وظایف مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تاکید کرد: امید است با استعانت از پروردگار متعال، استفاده بهینه از سرمایه های انسانی متخصص و سختکوش شاغل در آن شرکت، هماهنگی و تشریک مساعی با مدیریت های ذیربط در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.

    مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکم دیگری ضمن قدردانی از قباد ناصری در دوره بیش از چهار ساله تصدی مدیریت عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وی را به عنوان مشاور مدیرعامل در شرکت های بهره برداری نفت و گاز منصوب کرد.

    شایان ذکر است هیهاوند دانش آموخته آموزشگاه فنی و حرفه ای اهواز، کاردانی الکترونیک و کارشناسی مهندسی صنایع است.

    وی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان از سال ۸۵تا ۹۲رئیس اداره نگهداری و تعمیرات، از سال ۹۲ تا ۹۸مدیر عملیات و از سال ۹۸ تا کنون مشاور مدیرعامل در امور عملیات بود.

    شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، یکی از پنج شرکت تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری حدود ۲۰ میدان نفتی و گازی را در گستره ۲۷ هزار کیلومتر مربع عهده دار است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *