×
آخرین اخبار

عشق مادری مردی را پس از ۱۲ سال از کما نجات داد!

  • کد نوشته: 13893
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۷
  • 653 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ مردی در شرق چین که پس از یک تصادف رانندگی به مدت ۱۲ سال در بیمارستان به کما رفته بود، از یک خواب طولانی چشم باز کرد. اولین چیزی که این مرد پس باز کردن چشم تماشا کرد، چهره‌ی مادر ۷۵ ساله خود بود که از خوشحالی به پهنای صورت اشک می‌ریخت. این […]

    عشق مادری مردی را پس از ۱۲ سال از کما نجات داد!

    دیدگاه نیوز/ مردی در شرق چین که پس از یک تصادف رانندگی به مدت ۱۲ سال در بیمارستان به کما رفته بود، از یک خواب طولانی چشم باز کرد. اولین چیزی که این مرد پس باز کردن چشم تماشا کرد، چهره‌ی مادر ۷۵ ساله خود بود که از خوشحالی به پهنای صورت اشک می‌ریخت. این مادر فداکار بیش از یک ده تمام زندگی و وقت خود را در کنار بستر فرزند بیمار خود گذرانده بود و چشم به راه روزی بود که صدای فرزند خود بار دیگر به گوش جان بشنود.
    آنچه که این مادر دلسوز به خبرگزاری دیلی‌میل گفته است، آن بود که این زن چینی در وضعیت مالی بسیار بدی به سر می‌برده و تمام پس انداز خود را صرف هزینه‌های درمانی فرزند خود کرده بود. علاوه بر آن، مبلغ ۱۳.۰۰۰ دلار هم مقروض شده بود. این در حالی است که علی رغم تمامی مشکلات مالی دست از تلاش برای نجات فرزند بیمار خود نکشیده بود و همیشه در انتظار روزی بود که مثل گذشته خانواده خود را دوباره کنارهم بتواند ببیند.
    جالب است بدانید که این مادر فداکار هر روز ساعت ۵ بامداد از خواب بر می‌خواست تا کار‌هایی که فرزند اش نیاز دارد را انجام دهد. به گفته پرستاران، مادر دلسوز طوری با فرزند خود برخورد می‌کرد که گویی وی شخصی سالم بوده که نیاز به خوردن غذا، حمام کردن و سایر نیاز‌های یک انسان سالم را دارد و زن تمام این کار‌ها را هر روز به مدت ۱۲ سال متوالی بدون ذره‌ای خستگی انجام می‌داد.
    معجزه عشق بی قید و شرط این مادر زمانی جواب می‌دهد که روزی وی خنده را بر چهره فرزندش مشاهده می‌کند و همان نشانه‌ای برای به هوش آمدن از خواب طولانی آن مرد بوده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *