×
آخرین اخبار

عربستان، ایران را به دست داشتن در حملات سایبری علیه خود متهم کرد

  • کد نوشته: 10623
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۵
  • 738 بازدید
  • فارس/ نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل از بیانیه شورای امنیت این سازمان در محکوم کردن حملات موشکی یمن به عربستان استقبال کرد و مدعی شد که ایران دست به حملات سایبری علیه کشورش زده است. «عبدالله المعلمی» عصر پنجشنبه در نشست خبری که بعد از انتشار بیانیه شورای امنیت در مورد یمن برگزار شد، […]

    عربستان، ایران را به دست داشتن در حملات سایبری علیه خود متهم کرد

    فارس/ نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل از بیانیه شورای امنیت این سازمان در محکوم کردن حملات موشکی یمن به عربستان استقبال کرد و مدعی شد که ایران دست به حملات سایبری علیه کشورش زده است.

    «عبدالله المعلمی» عصر پنجشنبه در نشست خبری که بعد از انتشار بیانیه شورای امنیت در مورد یمن برگزار شد، از این بیانیه استقبال کرد.

    شورای امنیت بعد از ظهر پنجشنبه در مورد یمن بیانیه منتشر و در آن اقدام نیروهای جنبش انصارالله این کشور در شلیک موشک به داخل عربستان را محکوم کرد.

    این بیانیه مدعی شده است که ایران اقدام به ارسال موشک به این نیروها کرده است و از آن‌ها حمایت می‌کند.

    در همین حال، نماینده عربستان در سازمان ملل مدعی شد که ایران حملات سایبری علیه کشور کرده و «این حملات ایران بخشی از اقدامات تروریستی این کشور در منطقه است».

    به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، المعلمی بدون آنکه به محاصره یمن از سوی نیروهای ائتلاف تحت امر عربستان اشاره‌ای کند مدعی شد که مشکلاتی که مردم یمن گریبان گیر آن هستند، به این دلیل است که انصارالله دولت یمن را قبضه کردند.

    محاصره یمن از سوی ائتلاف عربستان به وارد سومین سال خود می‌شود منجر به وقوع قحطی و شیوع بیماری‌های واگیر در مناطق مختلف یمن شده که بر اثر آن ده ها هزار نفر کشته و زخمی شد‌ه‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *