×
آخرین اخبار

عاملان مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی و مجازات شوند/ نمایندگان مجلس فرصت خدمت را غنیمت بدانند

  • کد نوشته: 120652
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۹
  • 68 بازدید
  • امام جمعه موقت خرم‌‌آباد گفت: دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به نظام است، اما بداند آسیب به دانش آموزان معصوم یک شکست مفتضحانه است.

    عاملان مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی و مجازات شوند/ نمایندگان مجلس فرصت خدمت را غنیمت بدانند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: دشمن بعد از جنگ ترکیبی وقتی دید توطئه و نقشه‌اش با رهبری مدبرانه، آگاهانه و تیزهوشانه رهبری نقش بر آب شد و نظام توانست از گردنه های سخت عبور کند، این بار در قالب یک جنایت بزرگ دانش آموزان را هدف قرار داد.

    وی افزود: دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به نظام است، اما بداند آسیب به دانش آموزان معصوم یک شکست مفتضحانه است.

    امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: از مسوولان امنیتی، اطلاعاتی و نظامی می‌خواهیم با رصد و شناسایی عاملان این حمایت بزرگ نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.

    شمسی فر گفت: مسموم کردن یک عده دانش آموز معصوم نشانه ضعف، ناامیدی و پستی است.

    وی خاطر نشان کرد: دشمن بداند هر کاری هم که انجام بدهد نظام مقدس ما تحت عنایت پروردگار، سایه امام زمان، امام رضا و هدایت رهبری به سوی اهداف خود پیش خواهد رفت و روز به روز بر اوج عظمت و قدرت این ملت افزوده خواهد شد.

    امام جمعه موقت خرم‌آباد به سالروز عملیات بدر نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان و جانبازان ما با رشادت و شهامت وقایع صدر اسلام را ترسیم کردند و از استقلال، امنیت و حرمت ما دفاع کردند.

    وی با اشاره به بیست اسفندماه سالروز راهیان نور عنوان کرد: سفر به مناطق جنگی در قالب راهیان نور و روایت رشادت‌های رزمندگان اقدام بسیار تاثیر گذاری است.

    شمسی فر راهیان نور را اقدام مقدسی برشمرد و بیان کرد: سال‌ها باید بگذرد تا ببینید رزمندگان چه کسانی بودند که در سنین نوجوانی و جوانی به اوج معرفت رسیدند، در صورتی که سال‌ها نیاز است تا افراد به این جایگاه برسند.

    وی در ادامه صحبت‌های خود به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید و فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید ، گفت: پدران و مادران شهدا همچنین همسران شهدا در دوران دفاع مقدس با گذشت از عزیزانشان فداکاری کردند و شایسته خدمت هستند.

    خطیب جمعه خرم‌آباد خاطر نشان کرد: الگوی مسوولان بنیاد شهید و ایثارگران باید سردار سلیمانی باشد که با عشق و علاقه‌ای به دیدار خانواده شهدا می‌رفت و در مقابل فرزندان شهدا تواضع داشت و بامحبت برخورد می‌کرد.

     شمسی فر گفت: مسوولان بنیاد شهید پدرانه و عاشقانه به خانواده شهدا خدمت کنند و نسبت به رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

    وی همچنین با اشاره به سالروز انتخاب اولین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگی امانتداری از یک ملت است، یک نماینده اگر خوب خدمت کند بالاترین عبادت است و اگر کوتاهی کند فردای قیامت باید در مقابل یک‌ امت پاسخگو باشد.

    امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: فرصت را غنیمت بشمارید و برای خدمت به مردم که بالاترین عبادت است، تلاش کنید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “عاملان مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی و مجازات شوند/ نمایندگان مجلس فرصت خدمت را غنیمت بدانند”

    1. ناشناس گفت:

      تا زمانی که رهبر چیزی نگفته بود همه لال بودن حالا یهو همه شدن بل‌بل!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *