×
آخرین اخبار

طرح تبدیل وضعیت و ارتقای پست و رسته شغلی کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا

  • کد نوشته: 73567
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۵
  • 680 بازدید
  • نماینده مهاباد در مجلس از تدوین طرحی درباره تبدیل وضعیت و ارتقای پست و رسته شغلی کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا شاغل در دستگاه‌های دولتی و سایر قوا خبر داد.
    طرح تبدیل وضعیت و ارتقای پست و رسته شغلی کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا

    به گزارش دیدگاه نیوز ، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین طرحی درباره تبدیل وضعیت و ارتقاء پست و رسته شغلی کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا شاغل در دستگاههای اجرایی و سایر قوا خبر داد.

    وی با بیان اینکه طرح مذکور به امضای ۳۴ تن از نمایندگان رسیده است، افزود: طرح مذکور در جلسه اخیر علنی مجلس از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شده و جهت رسیدگی به کمیسون مربوطه اجراع شده است.

    متن طرح الحاق یک تبصره به ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

    مقدمه (دلایل توجیهی):
    ایثارگران سرفراز و خانواده معظم ایشان همواره در تمامی عرصه های تاریخ انقلاب اسلامی پیشرو بودند از تاکیدات مکرر امام راحل و مقام معظم رهبری نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده است. ایثارگران شناسنامه انقلاب اسلامی و تبلور ایمان و عمل صالح و جهاد هستند و آنچه امروز داریم دستاورد مجاهدت آنان به شمار می‌رود.

    با توجه به اینکه دین مبین اسلام دین حق شناسی است و اگر کسی خدمتی به ما کرد نباید آن را از یاد برد، بدون تردید یکی از قدم‌هایی که می‌تواند حق شناسی در برابر ایثارگری آنها را هموار کند ،فراهم آوردن زمینه حضور ایثارگران و خانواده آنها در عرصه های خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

    لذا طرح ذیل تقدیم می‌شود:

    عنوان طرح:

    طرح الحاق یک تبصره به ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

    ماده واحده- تبصره زیر به ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران الحاق می‌گردد:

    تبصره- کلیه دستگاههای اجرایی موظفند در صورت درخواست شاغلین موضوع ماده (۲۱) این قانون نسبت به تغییر رسته شغلی (به میزان کارکنانی که در آن رسته شغلی و استخدامی از سازمان بازنشسته، بازخرید یا به هر دلیلی از سازمان خارج می شوند.) اقدام نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *