×
آخرین اخبار

شناسایی عامل برداشت غیرمجاز ۴۰۷ میلیون ریالی در فضای مجازی

  • کد نوشته: 78634
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۰
  • 576 بازدید
  • فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از شناسایی یک متهم كه اقدام به برداشت غیرمجاز 407 ميليون ريال در فضاي مجازي از حساب بانکی يك شهروند كرده بودند، خبر داد.
    شناسایی عامل برداشت غیرمجاز ۴۰۷ میلیون ریالی در فضای مجازی

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ” احمیدرضا بهاروند” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز ۴۰۷ میلیون ریال از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس در مسجدسلیمان، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

    وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز های عبور طی ۲ مرحله، اقدام به خرید اینترنتی ۲ فقره گوشی جمعا به مبلغ ۴۰۷ میلیون از حساب شاکی کرده است .

    سرهنگ بهاروند تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را شناسایی و ضمن برگشت مبلغ کلاهبرداری شده به مالباخته، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید، در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبرى مطلع شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “شناسایی عامل برداشت غیرمجاز ۴۰۷ میلیون ریالی در فضای مجازی”

    1. نظرپور قندعلی. گفت:

      باتشکر ازبچه های نیروی انتظامی.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *