×
آخرین اخبار

فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:
شش هفته از مسابقات می‌گذرد ولی هنوز ریالی به بازیکنان پرداخت نشده است / سقف قراردادهای ما نسبت به تیم‌های دیگر به شدت پایین است

  • کد نوشته: 76534
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۲
  • 591 بازدید
  • فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار خبر روز اظهار داشت: مشکلات مالی تیم نفت بسیار زیاد است و هنوز پس از 6 هفته به هیچ کدام از بازیکنان، کادر فنی و مجموعه ی تیم ریالی پرداخت نشده است.
    شش هفته از مسابقات می‌گذرد ولی هنوز ریالی به بازیکنان پرداخت نشده است / سقف قراردادهای ما نسبت به تیم‌های دیگر به شدت پایین است

    به گزارش دیدگاه نیوز، فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز اظهار داشت: شهر مسجدسلیمان جزو مناطق محروم است و علاقمندی بسیاری به فوتبال در شهرستان وجود دارد و مردم شریف شهرستان به جز تیم نف مسجدسلیمان، هیچگونه سرگرمی دیگری ندارند.

    وی در ادامه افزود: همانگونه که مطلع هستید دچار مشکلات شدید مالی هستیم و با گذشت ۶ هفته از شروع مسابقات هنوز ریالی به بازیکنان پرداخت نشده است، آنهم در حالی که سقف قراردادهای ما نسبت به تیم های دیگر به شدت پایین است.

    کمالوند در ادامه اذعان داشت: کل بودجه ی تیم ما که شامل بازیکن، مربی، ماساژور، پزشک و تدارکات است شاید به اندازه ی یک بازیکن تیم های بزرگ و گران قیمت است. وقتی آنقدر اختلاف سطح بین تیم های لیگ برتر است انتظار ما این است که همین حداقل ها را به بازیکنان پرداخت کنند. 

    سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: نفت مسجدسلیمان را همه به هوادارانش می شناسند و متعلق به مردم است، شاید حضورشان بخشی از مشکلات ما را مرتفع کند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *