×
آخرین اخبار

سیلاب و رانش زمین در غرب و جنوب استان تهران؛ دستکم پنج نفر در امامزاده داوود کشته شدند

  • کد نوشته: 88726
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۶
  • 617 بازدید
  • سیل در مناطق مختلف ایران همچنان قربانی می‌گیرد و بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، در ساعات اخیر در منطقه امامزاده داوود تهران دست‌کم پنج نفر کشته و ۹ نفر دیگر مصدوم، در رودهن یک نفر کشته و در زاهدان نیز دو کودک بر اثر سیل کشته شدند.
    سیلاب و رانش زمین در غرب و جنوب استان تهران؛ دستکم پنج نفر در امامزاده داوود کشته شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر روز پنجشنبه ۶ مرداد گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر بر اثر سیل در منطقه امامزاده داوود «به مناطق امن» منتقل شده‌اند.

    او افزود: «۱۰ تیم سگ‌های زنده یاب در حال جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی هستند.»

    وقوع سیل و رانش زمین در منطقه امامزاده داوود تهران از ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه آغاز شد که به روستاهای اطرف نیز آسیب زد.

    همچنین رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، گفت در سیل بامداد پنجشنبه در یکی از روستاهای رودهن، جسد یک فرد میانسال مفقود شده کشف شد.

    در پی وقوع سیل در استان تهران، ابراهیم رئیسی به استاندار تهران دستور داد که همه امکانات امدادی را برای عملیات امداد و نجات به کار بگیرد.

    علاوه بر این منطقه، مناطق دیگری از غرب و‌ جنوب استان تهران نیز دچار آب‌گرفتگی و سیلاب شده‌اند و ورود به پارک جنگلی کوهسار و جوانمردان ممنوع شد.

    همزمان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که زمین در مسیر جنوب به شمال خیابان سپاه فرونشست کرد.

    در استان سیستان و بلوچستان نیز، ابراهیم شهریاری سرپرست آتش‌نشانی زاهدان اعلام کرد روز چهارشنبه در پی بارش شدید باران و ریزش سقف یک خانه در این شهر، دو کودک کشته شدند و پدرشان هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

    در استان کرمان، معاون امداد و نجات هلال احمر این استان گفت: تیم امداد و نجات روز چهارشنبه جسد یک زن جوان را از رودخانه دارسینوییه منطقه کوهپایه بیرون کشیدند.

    در استان فارس، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان، گفت: ۱۷ نفر در سیل روستاهای داراب مجروح شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *