×
آخرین اخبار

«سید اسماعیل موسوی» دبیر ستاد انتخابات کشور شد

  • کد نوشته: 53917
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • 967 بازدید
  • سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور طی حکمی از سوی وزیر کشور با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد. به گزارش دیدگاه نیوز ، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور به عنوان عضو و دبیر ستاد […]

    «سید اسماعیل موسوی» دبیر ستاد انتخابات کشور شد

    سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور طی حکمی از سوی وزیر کشور با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

    متن این حکم بدین شرح است:

    با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات با شکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌نمایم.

    امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، انتخابات ۱۴۰۰؛ با مشارکت حداکثری و در شأن ملت بزرگ ایران، در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس مطابق با مُرّ قانون رعایت شود.

    با توجه به همزمانی، اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو؛ لازم است با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات کشور و اتخاذ تدابیر مناسب و شایسته و همچنین با بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص در امر انتخابات، برگزاری مستمر جلسات با کلیه دست اندرکاران، پیگیری موضوعات و مصوبات ستاد و اطلاع رسانی دقیق پیرامون روند انتخابات، به نحوی برنامه‌ریزی شود تا فرآیندهای انتخابات در زمان مقرر اجرا گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *