×
آخرین اخبار

سه عضو کمیسیون اقتصادی دپو مواد فاسد شدنی در گمرکات را بررسی می‌کنند

  • کد نوشته: 72183
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
  • 374 بازدید
  • سخنگوی کمیسیون اقتصادی از انتخاب سه عضو کمیسیون برای بررسی دپوی دارو و کالاهای فاسد شدنی در گمرکات کشور خبر داد و گفت: این نمایندگان آخر هفته از گمرکات بازدید کرده و گزارش خود را ارائه می‌کنند.
    سه عضو کمیسیون اقتصادی دپو مواد فاسد شدنی در گمرکات را بررسی می‌کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز، غلامرضا مرحبا با تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز ابتدا طرح استفساریه تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی مصوب ۱۳۹۲ که طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران بود که برای بررسی در شور دوم به کمیسیون برگشته بود.

    وی اضافه کرد: قرار شد که متن بارگذاری شده و اصلاحات مختصر انجام شود و ۲۳شهریور درباره‌ آن رای گیری شود.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی همچنین از بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح در واقع اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و همینطور بخشی از قانون مالیات‌های مستقیم است. دستگاه های مختلف اعم از مرکز پژوهش ها، سازمان امور مالیات، بانک مرکزی و غیره نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند و بند یک این طرح رای گیری شد و کمیسیون با آن موافقت کرد.

    مرحبا ادامه داد: قرار است مذاکراتی هم با وزیر امور اقتصادی و دارایی داشته باشیم و با تجمیع اقدامات کمیسیون کارهایی که در دولت هست، یک کار یکدست، کامل و جامعی ارائه دهیم و از توان بدنه کارشناسی دولت هم استفاده کنیم.

    وی اظهار کرد: در جلسه گذشته مجلس با توجه به تذکراتی که برخی از نمایندگان درخصوص دپوی دارو و کالاهای فاسد شدنی در گمرکات دادند، رییس مجلس ماموریتی را به کمیسیون اقتصادی برای بررسی این موضوع و ارائه گزارش به مجلس داد.

      امروز در کمیسیون مقرر شد که سه نفر از نمایندگان عضو کمیسیون مشخص شوند و از گمرکاتی که از آن مبدا کالاهای فاسد شدنی و دارو وارد می شود، بررسی‌های کرده و شرایط را بسنجند و گزارش لازم را برای مجلس شورای اسلامی تهیه کنند. قرار شد که این سه نفر در انتهای هفته بازدیدهای لازم را داشته باشند و گزارش خود را ارائه دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *