×
آخرین اخبار

سهمیه آرد ۱۲۰ نانوایی در لرستان مسدود و ۲۷ نانوایی پلمب شد

  • کد نوشته: 106627
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۹
  • 205 بازدید
  • خرم آباد- خبر روز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون سهمیه ۹۳ نانوایی استان مسدود و همچنین ۲۷ واحد نانوایی نیز پلمب شده است.

    سهمیه آرد ۱۲۰ نانوایی در لرستان مسدود و ۲۷ نانوایی پلمب شد

    به گزارش روز شنبه دیدگاه نیوز، حجت بیرانوند، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۵ هزار و ۷۸۸ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های استان انجام شده است که منجر به تشکیل و ارجاع یک هزار و ۵۵۱ پرونده  تخلف به تعزیرات حکومتی شد.
    وی گفت: ۹۵ درصد نانوایی‌های استان به کارتخوان هوشمند متصل هستند و هم اکنون هزار و ۸۹۲ واحد از هزار و ۹۶۳ واحد نانوایی کارتخوان هوشمند را نصب کرده‌اند.
    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: علاوه بر کم فروشی، مشکلات بهداشتی، فروش آرد به شکل خام و گران‌فروشی مهم‌ترین مواد ثبت‌شده از سطح نانوایی‌ها بوده است.
    وی یادآور شد: در مجموع، ۲ هزار و ۲۹۷ واحد نانوایی در سطح شهرها و روستاهای استان تأمین نان مورد نیاز مردم را برعهده دارند که از این تعداد یک هزار و ۵۲۶ واحد در رسته لواش، ۵۰۲ واحد در رسته سنگک، ۱۲۷ واحد در رسته بربری، ۳۳ واحد در رسته تافتون، ۲۶ واحد در رسته نان محلی و ۸۳ واحد در رسته نان فانتزی و نان حجیم فعالیت می‌کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *