×
آخرین اخبار

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر مشخص شد

  • کد نوشته: 87419
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۸
  • 335 بازدید
  • مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری بندر ماهشهر گفت: مهرداد خادمی هدایت تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر را در لیگ دسته دو فوتبال کشور برعهده خواهد داشت. 
    سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر مشخص شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، یوسف حیدری مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با اشاره به انتخاب مهرداد خادمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر افزود: با تصمیم هیات مدیره باشگاه شهرداری بندرماهشهر و همفکری با شهردار و اعضای شورای شهر بر اساس برنامه های تدوین شده و با توجه به خواسته های به حق هواداران دلسوز، مهرداد خادمی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد. 

    ️مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر درادامه اظهارداشت: خادمی ۴۴ ساله دارای مدرک مربیگری A آسیا یکی از مجرب ترین و کارآمد ترین مربیان فوتبال است که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و با تسلیم برنامه های خود، مشغول فعالیت خواهد شد. 

    ️یوسف حیدری عنوان کرد: دست تمامی کارشناسان و خاک خورده های فوتبال شهرستان، هواداران، مردم عزیز و اصحاب رسانه را به گرمی فشرده و خواستار همراهی آن‌ها هستیم. 

    حیدری با بیان اینکه از ابتدای معرفی بنده بعنوان مدیرعامل باشگاه و هیئت همراه مجدانه در پی شناسایی و مذاکره مستمر با سرمربیانی مبتنی با منویات و برنامه ها و اهداف ترسیم شده ی باشگاه بوده‌ایم، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته از جانب باشگاه و با توجه به‌ نظر سرمربی جدید، سنجش و معیار انتخاب بازیکنان و استعدادهای شهرستان شایستگی های آنان و نیاز تیم‌ بوده تا بتوانیم به بهترین وجه با بازیهای مقتدرانه و نتایج درخور آینده ای درخشان را برای باشگاه رقم بزنیم. 

    ️گفتنی است مهرداد خادمی سابقه ی سرمربیگری تیم های مطرحی از جمله استقلال اهواز، قشقایی شیراز ، خیبر خرم‌آباد را در لیگ یک و کارون اهواز، نفت امیدیه ، خیبر خرم‌آباد ، نفت و گاز گچساران در لیگ دو، و مربیگری ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد. 

    مدت قرارداد مهرداد خادمی با باشگاه شهرداری بندرماهشهر یکساله است.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *