×
آخرین اخبار

سرلشکر سلامی: تمام ظرفیت‌های درمانی سپاه را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی به میدان می‌آوریم

  • کد نوشته: 38319
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • 293 بازدید
  • سرلشکر سلامی در جلسه گزارش‌گیری اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دستور فرمانده‌کل قوا به نیروهای مسلح گفت: در صدد هستیم تمامی ظرفیت‌های درمانی و پشتیبانی سپاه را در خدمت ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا قرار دهیم. به گزارش دیدگاه نیوز ، اولین جلسه گزارش‌گیری اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از […]

    سرلشکر سلامی: تمام ظرفیت‌های درمانی سپاه را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی به میدان می‌آوریم

    سرلشکر سلامی در جلسه گزارش‌گیری اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دستور فرمانده‌کل قوا به نیروهای مسلح گفت: در صدد هستیم تمامی ظرفیت‌های درمانی و پشتیبانی سپاه را در خدمت ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا قرار دهیم.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، اولین جلسه گزارش‌گیری اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دستور اخیر فرماندهی معظم کل قوا به رئیس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر در اختیار قرار دادن ظرفیت حداکثری مراکز درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا صبح امروز (سه‌شنبه) از طریق ارتباط زنده ویدئویی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروها، سازمان بسیج مستضعفین، سپاه‌های استانی و فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) برگزار شد.

    فرمانده‌کل سپاه در حاشیه برگزاری این جلسه با بیان اینکه پیرو فرمایشات و فرامین پیوسته فرماندهی معظم کل قوا، در روزهای اخیر مأموریت جدید مشارکت حداکثری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات نیروهای مسلح از جمله سپاه در بخش خدمات پیشگیری و درمان بیماران کرونایی ابلاغ شد، گفت: این مهم هم در فرمایشات روز گذشته معظم‌له در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح و هم در فرمان جدیدی که به ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ فرمودند؛ وجود داشت.

    وی افزود: بر اساس این تدبیر و دستور مبارک متعهد هستیم که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات درمانی سپاه اعم از بیمارستان‌های ثابت و سیار، امکانات تولید و توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی و مشارکت در غربالگری و کمک بسیج جامعه پزشکی به کادر ایثارگر و فداکار درمانی را به میدان آوریم.

    فرمانده‌کل سپاه با تأکید بر اینکه “تلاش می‌کنیم تمامی استعدادهای بیمارستانی و سایر ظرفیت‌های بسیج در خدمت تحقق این مهم قرار گیرد”، گفت: کنار این اقدامات کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی با هدف کاهش مشکلات مردمی که از کرونا و یا غیرکرونا دچار رنج معیشتی هستند، به‌طور مداوم انجام می‌پذیرد.

    سرلشکر سلامی در ادامه همچنین با تأکید بر اینکه “فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا را تبدیل به مأموریت کردیم و با همه وجود آن را به  انجام می‌رسانیم”، اظهار کرد: این اقدام و اراده در سپاه زنده و جاری است و در صدد هستیم تمامی این ظرفیت‌ها را در آرایش و با تمهیداتی جدید به‌شکلی پیوسته بسیج کنیم و  در خدمت ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا در سراسر کشور قرار دهیم.

    فرمانده‌کل سپاه در پایان با تصریح به ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همه هموطنان، قطع زنجیره تماس را تنها راه برخورد منطقی و مؤثر در پیشگیری از تداوم شیوع کرونا دانست و گفت: از مردم عزیزمان خواهش می‌کنیم  دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را که از سوی نهادهای مسئول به آنها متذکر می‌شوند، رعایت کنند تا با حفظ سلامتی خود، خانواده و سایرین، شرایط به شکل عادی برگردد؛ تحقق این مهم جز با پیوند خوردن اراده‌ها و انگیزه‌ها و عزم آحاد مردم و تمامی نهادها و دستگاه‌های مسئول ممکن نیست.

    همچنین  فرماندهان نیروها، رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان سپاه‌های استانی و دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) در این ارتباط، گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد مجموعه خود در این خصوص را ارائه کردند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *