×
آخرین اخبار

سردار سلیمانی نماد شکست آمریکا است

  • کد نوشته: 106934
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۱
  • 127 بازدید
  • بروجرد – خبر روز – نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد شکست آمریکا در منطقه و جهان است و به همین خاطر عوامل ناآرامی‌های اخیر در کشور عکس شهید سلیمانی را پاره کردند.

    سردار سلیمانی نماد شکست آمریکا است

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام سید محمود نبویان روز دوشنبه در همایش راهکارهای ارتقای اعتماد و مشارکت اجتماعی در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) افزود: نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی، هرکجا ظلمی هست مسلمان و مسلم باید آنجا حضور داشته باشد.

    وی اضافه کرد: عزت ارتباط با آمریکا و انگلیس نیست ‌و دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است.

    وی اظهار داشت: کسانی که پرچم سیدالشهدا (ع) را به آتش کشیدند تفکر شیعی نداشتند و با آتش زدن قرآن و مساجد نشان می‌دهند که اهل سنت نیز نیستند.

    نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل دشمن اصل قرآن و اسلام است و دشمنان هیچ‌وقت دست از سر ایران اسلامی نخواهند برداشت.

    وی بیان کرد: آمریکا دست به هر کاری زده اما از ایران شکست خورده است چون این ملت هیچ وقت شکست نخواهد خورد و خداوند این ملت را یاری کرده و خواهد کرد.

    حجت الاسلام نبویان عنوان کرد: آمریکا در قبل از انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، در لبنان، سوریه و یمن از ایران اسلامی شکست خورده است.

    وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی درحالی‌ که تحریم بوده به لحاظ نظامی رشد کرده پس دشمنان قصد از بین بردن نیروهای نظامی و انقلابی مانند بسیج و سپاه را دارند.
    وی اظهار کرد: آمریکا با تحریم‌های مختلف قصد نابود کردن ایران را داشته و هیچ کشوری مانند ایران تحریم نشده و در جنگ ترکیبی از هر طرف وارد شده فقط از طریق جنگ نظامی وارد نشده‌ است.

    نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: مردم پر از مشکلات اقتصادی هستند اما اغتشاشگران شعار اقتصادی ندادند بلکه دشمنان اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *