×
آخرین اخبار

سردار حق بین هم به یاران شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 58269
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • 265 بازدید
  • روح بلند سردار سرافراز محمد علی حق بین، همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق ساعتی پیش به دلیل بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های رشت به ملکوت اعلی پر کشید.
    سردار حق بین هم به یاران شهیدش پیوست

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سردار سرافراز محمدعلی حق بین از فرماندهان به نام گیلان، فاتح نبل و الزهرا پس از تحمل دوره‌ای بیماری در بیمارستان پارس به همرزمان شهیدش پیوست.

    سردار حق بین در دوران خدمت خود در پست های متفاوتی خدمت کرد از جمله مسئولیت های وی فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه  وفرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه بود و همچنین او یکی از فرماندهان تاثیرگذار در آزادسازی منطقه نبل و الزهرا سوریه و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

    وی از همرزمان سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق بود که کتاب خاطرات این سردار گیلانی با عنوان «گیل مانا» نیز سال گذشته منتشر شد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درگذشت سردار حق بین طی پیامی شهادت این سردار اسلام را تسلیت گفت و عنوان کرد : شهادت سردار پرافتخار اسلام محمدعلی حق‌بین فاتح نبل و الزهرا که رشادت‌های وی در صحنه‌های حق علیه باطل به‌ عنوان برگ زرینی در تاریخ جان ‌نثاری‌های قهرمانان پرافتخار گیلان به یادگار مانده را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده این سردار اسلام تبریک و تسلیت عرض می کنم.

    سردار محمد عبدالله پور افزود: بی‌شک ملت بزرگ ایران و مستضعفین منطقه خود را وامدار از جان‌گذشتگی‌ها و رشادت‌های دلاورانی چون این شهید والامقام دانسته و سربازان و همرزمانش راه او را با اقتدار و قدرت ادامه خواهند داد./ایرنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *