×
آخرین اخبار

از صبح امروز؛
ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان آغاز به کار کرد

  • کد نوشته: 18916
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۲
  • 638 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از؛ ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در محل شورای نگهبان آغاز به کار کرد. ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز […]

    ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان آغاز به کار کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از؛ ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در محل شورای نگهبان آغاز به کار کرد.

    ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه شنبه در محل شورای نگهبان با حضور عباسعلی کدخدایی قائم‌مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان و  محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات و جمعی از حقوقدانان شورای نگهبان آغاز به کار کرد.
    قرار است تا دقایقی دیگر همزمان با افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات، ستادهای نظارت استانی نیز از امروز به صورت رسمی آغاز به کار کنند.
    انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه دوم اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد که طبق قانون وظیفه نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *