×
آخرین اخبار

سامانه بارشی جدید وارد خوزستان می‌شود

  • کد نوشته: 75840
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۹
  • 803 بازدید
  • اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید با ظرفیت همرفتی بالا از روز پنجشنبه هفته جاری به خوزستان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
    سامانه بارشی جدید وارد خوزستان می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه بارشی با ظرفیت همرفتی بالا، سبب بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ، تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبارهمرفتی و موقت از بعدازظهر پنجشنبه هفته جاری تا اواسط شنبه آینده خواهد شد.

    بر اساس این اطلاعیه، رگبار و رعد و برق در شمال، شمال شرق، شرق، جنوب، جنوب شرق و گاهی مرکز خوزستان قابل انتظار است؛ همچنین به دلیل ضرایب بالای همرفتی احتمال جاری شدن سیلاب و شدت گرفتن بارش‌ها در دیگر نقاط استان نیز وجود دارد.

     گرد و غبار همرفتی در روز جمعه آینده در مرکز، جنوب و غرب خوزستان پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، شمال خلیج فارس مواج و توفانی خواهد بود.

    اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته نیز در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید، هشدار سطح زرد صادر کرده بود ضمن اینکه برای تشدید سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

    میزان بارندگی روز یکشنبه گذشته در دهدز ۸.۵، هندیجان ۱.۳، کشاورزی اهواز ۰.۵، بهبهان ۰.۴ و ایذه و رامهرمز ۰.۲ میلیمتر ثبت شد؛ میزان بارش توسط باران سنجی‌های اطراف ایذه در مال آقا ۲۰، شیوند ۱۷، پیرموسی ۱۳، قلعه تل ۸.۵، سراک هشت، صیدون هفت و امام زاده عبداله نیز پنج میلیمتر اعلام شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    3 پاسخ به “سامانه بارشی جدید وارد خوزستان می‌شود”

    1. کورش صالحی گفت:

      به نام خدا
      باسلام و احترام
      لطفا”؛ در ارائه گزارشات دقت فرمائید ، شاید تجهیزات دقیق هواشناسی لازم دارید ، هیچ کدام از پیش بینی ها و گزارشات هواشناسی تان درست از آب در نیامدند . اگر این روند ادامه یابد ، اعتماد به سازمان هواشناسی از بین می رود

    2. باقری گفت:

      باسلام وخسته نباشید حقیقت اینکه من اصلا توجه ای به خبرهواشناسی نخوام. کرد جراکه بارها اشتباه اعلام شده وبرعکس خبر رخدادی دیگه دیدم واصلا قبول ندارم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *