×
آخرین اخبار

ساعت کار تمام کارکنان دولت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ شد / شروط جدید دورکاری

  • کد نوشته: 27001
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۷
  • 497 بازدید
  • بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری و الزام حضور کلیه کارکنان در ادارات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد. به گزارش دیدگاه نیوز، جمشید انصاری بخشنامه‌ای ۶ بندی در خصوص تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (فاصله گذاری هوشمند) در سطح کشور و در اجرای بند (۴) از مصوبات بیست و یکمین جلسه […]

    ساعت کار تمام کارکنان دولت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ شد / شروط جدید دورکاری

    بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری و الزام حضور کلیه کارکنان در ادارات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، جمشید انصاری بخشنامه‌ای ۶ بندی در خصوص تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (فاصله گذاری هوشمند) در سطح کشور و در اجرای بند (۴) از مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۱۳۹۹/۳/۳ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون خدمات مدیریت کشوری ابلاغ کرد.

    در بند سوم بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور آمده است: ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران و استان‌ها با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعم از ملی و استانی صرفاً با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

    در بند چهارم نیز بر تعطیلی آبدارخانه‌ها در ادارات تاکید شده و آمده است: فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری و ممانعت نمایند و صرفاً امکان تهیه چای با لوازم شخصی توسط کارکنان را در طول روز فراهم کنند.

    صرف صبحانه و ناهار به صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل‌های عمومی ادارات و اتاق کار کارکنان ممنوع می‌باشد و لازم است مسئولین ادارات از تهیه و توزیع غذا (جز در مورد کارکنان نوبت کاری و کشیک که در چارچوب مقررات مربوط انجام خواهد شد) خودداری و جلوگیری کنند.

    بند پنجم این بخشنامه نیز یادآور شده است: ضمن تاکید مجدد بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه شماره ۷۲۴۵۵۵ مورخ ۱۲ اسفند ۹۸ این سازمان به ویژه بندهای ۲ و ۳ آن، استفاده از خدمات دورکاری کارکنان صرفاً در صورت تأمین زیرساخت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات از منزل به صورت الکترونیکی توسط کارکنان دورکار و رعایت تصویب نامه مورخ ۷ تیر ۸۹ هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن مجاز خواهد بود. بدیهی است در استفاده از خدمات کارکنان به صورت دورکاری، بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنانی که در گروه‌های آسیب پذیر قرار می‌گیرند، در اولویت خواهند بود.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *