×
آخرین اخبار

زنگ مراسم شور عاطفه ها در مسجدسلیمان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) نواخته شد

  • کد نوشته: 74071
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۱
  • 621 بازدید
  • زنگ مراسم شور عاطفه ها در مسجدسلیمان با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) و آموزش و پرورش بصورت نمادین نواخته شد
    زنگ مراسم شور عاطفه ها در مسجدسلیمان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) نواخته شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، مراسم شور عاطفه ها امسال به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت های موجود، بصورت نمادین در دبستان دوره دوم آیت الله طالقانی مسجد سلیمان با حضور هوشنگ فردی پور سرپرست آموزش و پرورش و منصورنیا مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مسجدسلیمان برگزار شد.

    در این مراسم نمادین، هوشنگ فردی پور سرپرست آموزش و پرورش مسجد سلیمان بخشش را باعث برکت یافتن مال معرفی و با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) نیاز مردم به ما را توفیقی خدایی بر شمرد
    وی همچنین با اشاره به اصل : ان احسنتم احسنتم لانفسکم گفت هر کار نیکی که انجام می دهیم برای خودمان انجام می دهیم. 

    فردی پور با اشاره به حماسه دانش آموز شهید علی لندی گفت: این دانش آموز با ایثار و فداکاری ، خود را در نظام خلقت ماندگار کرد. 

    در ادامه پژمان منصورنیا مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)‌ مسجدسلیمان با برشمردن خدمات ارائه شده توسط این نهاد از اختصاص واحد فرهنگی مجزا برای پیگیری امور دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) خبر داد.
    منصورنیا با اشاره به کسب یک رتبه زیر ۸۰۰ در کنکور سراسری توسط یکی از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد مسجد سلیمان ، بر جایگاه تلاش و کوشش در کسب موفقیت علیرغم کمبود امکانات تاکید کرد.

    سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان نیز با بیان شعار مراسم شورعاطفه های امسال که “با هم مشق محبت بنویسیم” می باشد ، ترویج فرهنگ نیکوکاری بین کودکان و نوجوانان را هدف مراسم شور عاطفه ها دانست.
    وی با اشاره به سابقه همکاری های خوب کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان و آموزش و پرورش خواستار تداوم این همکاری ها گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *