×
آخرین اخبار

زارع در یک قدمی فینال شکست خورد

  • کد نوشته: 95208
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 152 بازدید
  • تهران – خبر روز – «امیرحسین زارع» آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی پیکارهای قهرمانی جهان در یک کشتی نزدیک و حساس برابر «طاها آکگل» دارنده ۸ مدال جهان و المپیک مغلوب شد و از راهیابی به فینال بازماند.

    زارع در یک قدمی فینال شکست خورد

    به گزارش دیدگاه نیوز، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن‌های ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ساعت ۱۳ امروز (پنجشنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد.

    در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از چین پیروز شد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

    زارع در این دیدار به مصاف طاها آکگول دارنده ۸ مدال جهان و المپیک از ترکیه رفت و در حالی که تا ۲۰ ثانیه مانده به پایان مبارزه با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود، اقدام به زیرگیری از حریف کرد اما حریف باهوش او با بدل‌کاری و چرخش به موقع خود را به پشت زارع رساند و ۲ امتیاز گرفت و در نهایت چلنج مربیان ما نیز تاثیرگذار نبود تا زارع در عین شایستگی اما به دلیل اشتباه این مبارزه حساس را با نتیجه ۴ بر ۲ واگذار کند و از راهیابی به فینال بازماند.

    زارع که طلای سنگین وزن کشتی آزاد ایران را سال گذشته بعد از ۳۲ سال کسب کرده بود موفق شده بود طاها آکگل را شکست دهد.

    برهمین اساس بعد از ظهر فردا (جمعه) محمد نخودی و حسن یزدانی در فینال‌های وزن ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم باید به ترتیب مقابل جردن باروز و دیوید تیلور قرار گیرند و امیرحسین زارع هم برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریف خود برود.  
     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *