×
آخرین اخبار

وقتی تحریم‌های ظالمانه در مقابل همت فولادمردان بی‌اثر می‌شوند؛
رکورد روزانه تولید شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

  • کد نوشته: 75634
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۵
  • 488 بازدید
  • با تلاش مضاعف و همتی مثال‌زدنی فولادمردان، رکورد تولید شمش در فولاد خوزستان شکسته شد.
    رکورد روزانه تولید شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

    امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار دیدگاه نیوز ، افزود: در سال‌های اخیر و با تشدید تحریم‌های ظالمانه، اگر چه شرایط تولید و تامین دشوار شد، اما از آنجایی که بر اساس آیات قرآن، پس از هر سختی آسانی فراهم می‌شود، تلاشگران عرصه فولاد با همتی مثال‌زدنی و در راستای تعبیر شعار سال توانستند رکورد روزانه شمش فولادی را با تولید ۱۳۵۸۹ تُن ارتقا دهند.

    مدیرعامل فولاد خوزستان بزرگداشت ۱۳ آبان را نشانه افول و ناتوانی استکبار جهانی دانست و افزود: در روز ۱۲ آبان غیور‌مردان نیروی دریایی سپاه با شکست توطئه آمریکایی‌ها در ربودن محتوای نفتکش ایرانی، ضمن تحقیر چند‌باره آنان، اوج اقتدار و تسلط بر منطقه را به رخ جهانیان کشاندند.

    وی در ادامه گفت: این حرکت شجاعانه پیام روشنی به استکبار جهانی و دیگر قدرت‌های متخاصم منطقه دارد؛ هیچ‌گاه قدرت ایران در منطقه را دست‌کم نگیرند و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران بزن درو به پایان رسیده است.

    ابراهیمی ضمن‌ تبریک و تشکر از تلاش مجاهدانه‌ی فولادمردان در عرصه تولید، افزود: تک‌تک فولادمردان سربازان عرصه تولید هستند و همان‌گونه که دلاورمردان سپاه و ارتش در عرصه دفاع از میهن جانفشانی می‌کنند‌، فولادمردان در تولید و بی‌اثر کردن تحریم‌ها گام برمی‌دارند.

    مدیرعامل فولاد خوزستان پاییز را فصل پربرکت در عرصه تولید فولاد نام برد و گفت: در مهر ماه امسال توانستیم رکورد تولید ماهانه شمش تختال که محصولی راهبردی به شمار می‌آید را با تولید ۱۷۹ هزار و ۲۱۲ تُن پس از سه سال ارتقا دهیم. هفتم آبان ماه نیز رکورد روزانه تولید شمش تختال پس از پنج سال با ۷۳۳۸ تُن شکسته شد. امروز و همزمان با تسخیر لانه جاسوسی، توانستیم رکورد تولید روزانه شمش فولادی را پس از دو سال ارتقا دهیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *