×
آخرین اخبار

رژیم صهیونیستی در آستانه اعتراضات «فلج‌کننده»

  • کد نوشته: 122153
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • 54 بازدید
  • معترضان در سرزمین‌های اشغالی هفته آینده را سرنوشت‌ساز خوانده و نسبت به اعتراضات «فلج‌کننده» به کابینه نتانیاهو هشدار دادند.

    رژیم صهیونیستی در آستانه اعتراضات «فلج‌کننده»

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛تظاهرکنندگان در سرزمین‌های اشغالی در واکنش به تصمیمات کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو می‌گویند این هفته این رژیم را با اعتراضات «فلج» خواهند کرد.

    به گزارش اسپوتنیک، معترضانی که مخالف تلاش‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحت کنترل در آوردن قوه قضاییه هستند، اعلام کرده‌اند از روز یکشنبه تظاهرات بزرگی را در شهر‌های تل‌آویو و قدس اشغالی برگزار خواهند کرد.

    این معترضان می‌گویند در روز‌های یکشنبه و دوشنبه علیه وزرا و قانونگذاران طرفدار نتانیاهو دست به تظاهرات زده و وعده «اعتراضات فلج‌کننده» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را داده‌اند.

    رهبران اعتراضات در بیانیه‌ای هفته پیش رو را «سرنوشت‌سازترین هفته» دانسته و می‌گویند کابینه نتانیاهو سبب فروپاشی رژیم صهیونیستی شده و اقتصاد و ارتش را از بین خواهد برد.

    نتانیاهو که اتهاماتی در خصوص فساد بر او وارد است، در ماه‌های اخیر به دنبال افزایش نفوذ خود بر قوه قضاییه بوده است. اقدامات او سبب اعتراضات ادامه‌دار در سرزمین‌های اشغالی شده و رژیم صهیونیستی را با چالش‌های جدی مواجه کرده است. نتانیاهو خواستار پایان سریع آنچه «خودداری از خدمت» می‌خواند، شده و روز یکشنبه از رئیس ستاد ارتش و روسای سرویس‌های امنیتی خواست تا «به شدت با این پدیده مبارزه کنند».

    به دنبال ادامه دار شدن اعتراضات، رئیس شاباک دیروز گفت «اسرائیل وارد منطقه خطر شده است» و نسبت به نافرمانی افسران دستگاه‌های نظامی و امنیتی هشدار داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *