×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان:
رفع معضلات روستاهای شادگان در اولویت کار دهیاران باشد

  • کد نوشته: 37315
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۵
  • 254 بازدید
  •  سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برطرف کردن مشکلات و معضلات روستاها بسیار با اهمیت بوده و باید در اولویت برنامه‌های دهیاران قرار گیرد. امید صبری پور بمناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: دریک برنامه اولویت دارشناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره […]

    رفع معضلات روستاهای شادگان در اولویت کار دهیاران باشد

     سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برطرف کردن مشکلات و معضلات روستاها بسیار با اهمیت بوده و باید در اولویت برنامه‌های دهیاران قرار گیرد.
    امید صبری پور بمناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: دریک برنامه اولویت دارشناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با مساعدت نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و همکاری مسئولان و اعضای شوراها و دهیاران بتوانیم گام مهمی در حل مشکلات مردم برداریم.
    وی درپایان گفت : مهمترین مشکلات مردم روستاهای این شهرستان درحوزه تامین آب شرب، آب کشاورزی، نوسازی فضاهای ورزشی و آموزشی، اینترنت، راه روستایی و توسعه باغات کشاورزی بوده که با تمام توان و تلاش در سطح استان و کشور پیگیر حل آنها هستم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *