×
آخرین اخبار

فعالیت روزانه متروی تبریز در روزهای کرونایی:
رعایت ۱۰۰درصدی پروتکل های بهداشتی در متروی تبریز

  • کد نوشته: 59087
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • 402 بازدید
  • مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: خدمات رسانی متروی تبریز به شهروندان عزیز را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم.
    رعایت ۱۰۰درصدی پروتکل های بهداشتی در متروی تبریز
    به گزارش دیدگاه نیوز ، بهرام فرهخت مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز از رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل های بهداشتی در متروی تبریز خبرداد و گفت: طبق مصوبه اخیر ستادمقابله با کرونا شهر تبریز فعالیت مترو با یک ساعت تاخیر در شروع پذیرش مسافر طبق روال قبل همچنان فعالیت خود را ادامه داده است. به طوری که جابجایی مسافرین مترو هرروز از ساعت ۰۷:۳۰ صبح لغایت ۱۹:۰۰ بعدازظهر در مسیر فاز اول و دوم خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گؤلی تا ایستگاه میدان کهن ) انجام می گیرد.

    او افزود: تمامی دستورات بهداشتی اعم از ضدعفونی مستمر ایستگاه ها با دستگاه های فوگر سرد انجام شده  و داخل واگن های قطار بعد از هرسفر در ایستگاه ائل گؤلی بصورت کامل ضدعفونی می شوند.
    او ادامه داد: به مسافرینی که ماسک نداشته باشند اجازه ورود به ایستگاه داده نشده و جهت تهیه ماسک به بلیط فروشی های مستقر در ایستگاه ها جهت تهیه ماسک به قیمت مصوب دولتی هدایت می شوند.
    فرهخت در پایان تصریح کرد: از مسافرین عزیز تقاضا داریم در این شرایط بحرانی کرونا جهت یاری بیشتر و خدمات رسانی مطلوب مترو، در داخل قطار حتماً فاصله اجتماعی را از همدیگر رعایت کنند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *