×
آخرین اخبار

راه اندازی خانه هلال شهدای تربیت معلم محله طالقانی

  • کد نوشته: 104014
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۴
  • 329 بازدید
  • طی مراسمی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و بزرگان و ریش سفیدان محل ،خانه هلال شهدای تربیت معلم محله طالقانی تبریز راه اندازی شد .

    راه اندازی خانه هلال شهدای تربیت معلم محله طالقانی

    به گزارش دیدگاه نیوز  ، در آیین افتتاحیه این خانه هلال که روز پنجشنبه ۱۲ آبانماه ۱۴۰۱ در محل مسجد این محله برگزار شد ، حجت الاسلام والمسلمین صابری روحانی محل با تقدیر از تلاشهای جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف و کارهای عام المنفعه و امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث گفت : همه ما وظیفه داریم برای هلال احمر در پیاده نمودن آموزش های امدادی و جذب کمکها و مشارکت های مردمی کمک کنیم .

    وی افزود : داوطلبان و امدادگران و جوانان هلال احمر اهل ایثار و از خود گذشتگی هستند و در تمامی حوادث و بحران‌ها با بخطر انداختن جان خود به کمک مصدومین و آسیب دیدگان می شتایند و ملت هم قدردان هلال احمر است .

    علی شهودی سرپرست معاونت داوطلبان نیز در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت یازدهمین خورشید تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری ع گفت : یکی از رسالت‌های دستگاه‌های دخیل در امر امداد و نجات ، ارائه آموزش های امدادی و توانمند سازی خانوارها برای مقابله با حوادث و کاهش تلفات ناشی از آنها می باشد.
    وی با تقدیر ازشعبه تبریز و زحمت کشان و پیشگامان راه اندازی خانه هلال در محله طالقانی تبریز گفت : نخستین اقدام عملی در این خانه های هلال ، ثبت نام از علاقمندان برای کلاس ها و دوره های امداد و کمکهای اولیه و کسب مهارت‌های امدادی می باشد .
    شهودی خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر نهادی عام المنفعه و داوطلب محور است و فعالیت های آن برای کاهش الام و تسکین دردها وتحقق شعارهای هفتگانه و اصول و اهداف هلال احمر و بالابردن سطح آمادگی خانوارها و …می باشد .

    وی هدف از تأسیس خانه‌های هلال را تحقق شعار داوطلب محوری بهره‌مندی از مشارکت افتخاری و داوطلبانه همه افراد متقاضی فعالیت در جمعیت هلال‌احمر و ارتقای فرهنگ داوطلبی، توجه به صلح و دوستی، کرامت انسان‌ها در جامعه و تقویت روحیه مدافعه‌گری در زمان آرامش و در مواقع بحران، حمایت از زندگی و سلامت آحاد افراد جامعه عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود خانه هلال شهدای تربیت معلم بتواند نسبت به ارائه آموزش های امدادی و همچنین معرفی بیماران صعب العلاج و معسر برای بهره مندی از خدمات دارویی و درمانی هلال احمر اقدام نمایند .

    در این مراسم ، خانه هلال شهدای تربیت معلم محله طالقانی تبریز توسط پدر شهید والامقام قویدل مورد بهره برداری قرار گرفت و شهرام پور عزیز از طرف بهمن زارع رئیس هلال احمر تبریز بعنوان مسئول خانه هلال شهدای تربیت معلم معرفی گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *