×
آخرین اخبار

راز قتل زن میانسال در ماشین لباسشویی کشف شد

  • کد نوشته: 9250
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۷
  • 594 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ صبح دیروز مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر از قتل بانوی ۶۳ ساله در محله فلاح تهران باخبرشدند و بلافاصله خود را به آنجا رساندند. اما به محض ورود با پیکرخونین این زن روبه‌روشدند. بنابراین موضوع را به بازپرس و تیم جنایی پایتخت اعلام کردند. همسرمقتول به مأموران گفت: ساعت ۸ صبح برای خرید سبزی […]

    راز قتل زن میانسال در ماشین لباسشویی کشف شد

    دیدگاه نیوز/ صبح دیروز مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر از قتل بانوی ۶۳ ساله در محله فلاح تهران باخبرشدند و بلافاصله خود را به آنجا رساندند. اما به محض ورود با پیکرخونین این زن روبه‌روشدند. بنابراین موضوع را به بازپرس و تیم جنایی پایتخت اعلام کردند.

    همسرمقتول به مأموران گفت: ساعت ۸ صبح برای خرید سبزی ازخانه بیرون رفتم اما وقتی برگشتم با دو مرد نقابدار روبه‌رو شدم که در حال فرار از خانه‌ام بودند. مأموران نیز در بـازرسی‌ها متوجه سرقت ۳۰ میلیون تومانی طلاهای مقتول شدند. درحالی که مأموران و تیم جنایی به اظهارات همسرمقتول مشکوک بودند به بازرسی خانه پرداختند تا اینکه لباس‌های خون‌آلودی را لابه لای لباس‌های مخفی شده داخل ماشین لباسشویی پیدا کردند. بنابراین همسر مقتول دوباره مورد بازجویی قرار گرفت اما همچنان منکر قتل شد تا اینکه مأموران پس از بازرسی بدنی اش، با آثار درگیری و خراشیدگی ناخن بر پشت بدنش روبه‌رو شدند. بدین‌ترتیب همسر مقتول که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به ناچار اعتراف کرد که خودش با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده و بعد هم با صحنه‌سازی و داستانسرایی قصد گمراه کردن مسیر تحقیقات را داشته است.

    سرهنگ نادری با اعلام این مطلب که انگیزه قاتل در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: پرونده به همراه متهم با دستور قضایی تحویل اداره دهم پلیس آگاهی شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *