×
آخرین اخبار

دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان از خانواده معظم شهدا و جانبازان+ گزارش تصویری

  • کد نوشته: 10534
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۲
  • 4107 بازدید
  • به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام و منزلت شهید و شهادت جانمراد داوودی رئیس اداره اموزش و پرورش مسجدسلیمان ، علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خانم حافظی مدیر تلاشگر مدرسه شاهد و تعدادی از پرسنل و کارکنان اداره بنیاد شهید و اموزش و پرورش و اصحاب رسانه […]

    دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید  و امور ایثارگران مسجدسلیمان از خانواده معظم شهدا و جانبازان+ گزارش تصویری

    به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام و منزلت شهید و شهادت جانمراد داوودی رئیس اداره اموزش و پرورش مسجدسلیمان ، علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خانم حافظی مدیر تلاشگر مدرسه شاهد و تعدادی از پرسنل و کارکنان اداره بنیاد شهید و اموزش و پرورش و اصحاب رسانه با خانواده های شهیدان خورشیدی و جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس نورالله صالحی و سیاوش علیجانی دیدار و گفتگو کردند . 

    به گزارش دیدگاه نیوز، این دیدارها هم زمان با روز  ۲۲ اسفند  روز بزرگداشت شهید و شهادت و با هدف تکریم و تقدیر از خانواده های  بزرگوار شهدا و ایثارگر برگزارشد.

    در این دیدار جانمراد داوودی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان خانواده شهدا و ایثارگر را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه دانست و خدمت به آن‌ها را توفیق بزرگ الهی برشمرد و آرزوی طول عمر با عزت برای خانواده های این عزیزان کرد.

    در بخشی از این دیدارها علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار کرد: خانواده های شهدا، جانبازان پرچمدار و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و تجلیل از خانواده های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

     وی افزود: یاد و خاطر شهدا همیشه باید در اذهان زنده باشد چرا که ما مدیون رشادتهای این عزیزان هستیم.

    لازم به ذکر است عبدالمحمد خورشیدی پدر شهیدان خورشیدی می باشد که ۸ تن از خانواده ایشان در حملات هوایی رژیم بعثی عراق به شهادت رسیدند. سید نورالله صالحی جانباز و آزاده ی سرافراز در تاریخ ۱۳۶۷/۰۴/۰۴ به اسارت دشمن بعثی در آمد. این آزاده گرانقدر در تاریخ ۱۳۶۹/۰۶/۰۲ به وطن بازگشت. جانباز و آزاده سرافراز سیاوش علیجانی در منطقه فکه در تاریخ ۱۳۶۷/۰۴/۲۱ به اسارت دشمن بعصی در آمد. این آزاده ی گرانقدر در تاریخ ۱۳۶۹/۰۶/۰۶ به آغوش وطن و خانواده اش بازگشت. 

    در پایان دیدار با اهدای لوح و هدایایی از این خانواده های گرانقدر تقدیر به عمل آوردند.

    تصاویر: امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

     

    .

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *