×
آخرین اخبار

دکتر ناصری پژوهشگر برگزیده خوزستان شد

  • کد نوشته: 116422
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۱
  • 110 بازدید
  • دکتر ناصری از چهره‌های علمی و اجرایی صاحب‌نام در صنعت آب و کشاورزی است که بیش از ۱۲۰ مقاله علمی، تحقیقاتی و تجربیات اجرایی متعدد در این زمینه دارد.

    دکتر ناصری پژوهشگر برگزیده خوزستان شد

    در این مراسم که روز شنبه (هشتم بهمن‌ماه) در سالن اجتماعات قیصرامین‌پور دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، مسئولین خوزستان با اهدای لوح تقدیر، از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دکتر ناصری تقدیر کردند.

    در این همایش که معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و جمعی از مدیران و پژوهشگران حضور داشتند، بر ورود صنایع بزرگ استان به تاسیس پردیس علم و فن‌آوری تاکید شد.

    دکتر ناصری پس از دریافت نشان پژوهشگر برتر استان، در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با رسانه‌ها، پژوهش و فناوری را پیشران تولیدِ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین دانست و بر ضرورت اجرای پژوهش‌های کاربردی برای توسعه صنایع و رونق استان تاکید کرد.

    پژوهشگر برتر خوزستان در ادامه افزود: پایه صنعت نیشکر بر مبنای پژوهش‌های کاربردی بنیان گذاشته شده و در مسیر حرکت به سوی خودکفایی کشور، این شرکت از توان نخبگان دانشگاهی و پژوهش‌گران بهره می‌برد.

    پیش از این، دکتر عبدعلی ناصری در چندین سال متوالی، پژوهش‌گر برتر کشور و استان شده بود. وی از چهره‌های علمی و اجرایی صاحب‌نام در صنعت آب و کشاورزی است که بیش از ۱۲۰ مقاله علمی، تحقیقاتی و تجربیات اجرایی متعدد در این زمینه دارد.

    ناصری دارای دکترای آبیاری و زهکشی از دانشگاه «ساوتهمپتون» انگلیس است و سوابق علمی همچون راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۰ پایان‌نامه دکتری، ۷۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از ۱۱۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و همچنین تالیف و ترجمه کتاب در حوزه تخصصی را در کارنامه خود دارد.

    اتخاذ شیوه‌های پژوهشی و علمی برای گذر از بحران‌ خشکسالی با کمترین خسارت در بی‌سابقه‌ترین خشکسالی نیم قرن، یکی از اقدامات مهم این چهره برتر پژوهشی در شرکت توسعه نیشکر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *