×
آخرین اخبار

روابط عمومی ورزش های همگانی شهرستان بهبهان خبر داد
دکتر مهرداد خواجه به عنوان عضو هیات رئیسه هیات ورزش های همگانی شهرستان بهبهان انتخاب شد

  • کد نوشته: 72338
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۳
  • 1489 بازدید
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیات رئیسه آقای دکتر خواجه به عنوان عضو هیات رئیسه هیات همگانی شهرستان بهبهان انتخاب شد.
    دکتر مهرداد خواجه به عنوان عضو هیات رئیسه هیات ورزش های همگانی شهرستان بهبهان انتخاب شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از بهبهان، در ابتدای این جلسه کامیاب سرپرست هیات ورزش های همگانی شهرستان بهبهان ضمن استقبال از حضور آقای خواجه به عنوان عضو شورای شهر بهبهان به عنوان عضو هیات رئیسه بیان داشت: در این چند ماهه عملکرد هیات همگانی شهرستان بهبهان مثبت بوده و توانسته ایم تعداد بسیاری از خانواده ها را به سمت ورزش کردن جهت دهیم.
    وی افزود: ورزش همگانی شهرستان بهبهان دارای پتانسیلهای بسیار خوبی اعم از مربیان،ورزشکاران و مهمتر از آن دارای مردمی ورزش کار و ورزش دوست هست و به خوبی می توان از این ظرفیت ها با همکاری شورای شهر و هیات همگانی استفاده کرد.
    در ادامه جلسه دکتر خواجه عضو شورای شهر بهبهان بیان داشت:یکی از دغدغه های بسیار مهم بنده ورزش همگانی هست، نه تنها شورای شهر و شهرداری بلکه همه ارگانها به خاطر فراگیر بودن این ورزش و گستردگی آن با تلاش و کوشش می توانند بستری مناسب برای ورزش همگانی آماده نمایند.
    دکتر خواجه گفت: یکی از برنامه های بسیار مهم شورای شهر بهبهان توجه به ورزش بانوان و خانواده هست، که این دو موضوع از برنامه های اساسی هیات های همگانی می باشد،و با توجه به صحبت های صورت گرفته این امید است، پارک بانوان بعد از دو سال در اختیار عموم بانوان قرار بگیرد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *