×
آخرین اخبار

پیام نوروزی نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل؛
دکتر علیرضا ورناصری: مطابق برآن عهدی که بستم بانهایت توان تلاش خواهم کرد

  • کد نوشته: 21701
  • ۱۳۹۹-۰۱-۰۱
  • 513 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ دکتر علیرضا ورناصری نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است:   بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ کلَّ یَومِ هُوَ فِی شَأن. خداوندجل جلاله، هر لحظه نوآفرین است و دمادم […]

    دکتر علیرضا ورناصری: مطابق برآن عهدی که بستم بانهایت توان تلاش خواهم کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ دکتر علیرضا ورناصری نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است:

     

    بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
    کلَّ یَومِ هُوَ فِی شَأن.

    خداوندجل جلاله، هر لحظه نوآفرین است و دمادم طی زایشی مستمر در شُکوه خلقت، حیاتی نو به هستی مرحمت میفرماید.

    نوروز، زبان مشترک میلیونها انسان در کشور عزیزمان وبرخی ممالک، آیینی کهن در پیوندهای مدرن است که پیامی مشترک برای پاسداشتِ تجربه بشری دارد: تقویت وتعمیقِ صلح جهانی از طریق مهرورزی،عدالت، احترام به تنوع فرهنگی باهدف تعامل،ارتقاء همگرایی و تقارب فرهنگی.

    سال گذشته ضمن آنکه آمیزه ایی بود از فرازها، فرودها و تجاربی بسیار تلخ برای سرزمینمان، حائز فرصتهایی برای دنبال کردن آینده ایی متفاوت هم بود.

    امسال بنده با نهایت مباهات مفتخرم به کسوت خدمتگزاری،طبق روال همیشگی بدور از عوام فریبیها،فراتر از جناح بندیها،خود را ملزم به مطالبه گریِ حقوق بر حق شمامیدانم به تناقض گوییِ شعار و عملکردها معترضم که اگرمواعید و برنامه های عملی،متوازن بود منطقه به معضلاتی اینچنین درهم پیچیده گرفتار نمیبود.

    مطابق برآن عهدی که بستم بانهایت توان تلاش خواهم کرد توسعه پایدار بدور از تبعیضهایی که شما ولینعمتان را مکدّر نموده در پرتو اتحادمان محقق گردد،با استناد به شایسته سالاری، بومی محوری و اجتنابِ قاطع از دشمن دیرینِ منطقه یعنی طایفه گرایی، مشکلات بیشمارِ شما مردم نجیب و صبور منطقه تاحدودی مرتفع گردد و با اتکا به پتانسیل های بیکران منطقه جهت حمایت ازتحقق عدالت اجتماعی گامهای مفیدی برداشته شود.

    ازخداوند مسئلت دارم باعنایات خاصه خویش، از خود ومطامع شخصی رَستن،صداقت وخدمت بی منّت را سرلوحه اعمالمان قرار دهد تا در مسیر سازندگی معنوی و اقتصادی، نستوه و موفق گام برداریم.

    ضمن بزرگداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، فرارسیدن نوروز باستانی این یادگار نیاکانِ نیک کردارمان و تقارنِ عیدسعیدمبعث با آغازین روزهای سال جدید را محضر ملّت ایران،خوزستان قهرمان ،بویژه مردم شریف مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل تبریک عرض مینمایم.

    به امید فردایی روشن برای پایان انتظارِ مردم شریف دیارمان.

    از همه عزیزان سپاسگزارم که با رعایت نکات لازم‌ برای شکست کرونا یاریگر همدیگر هستند.

    حَول حالِنا الی احسَن الحال.

    دکتر علیرضا ورناصری

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *