×
آخرین اخبار

بی‌توجهی مخابرات مسجدسلیمان به قطعی تلفن؛
دو سال است تلفن‌های مسجدسلیمان قطع‌اند و مخابرات می‌گوید کابل نداریم

  • کد نوشته: 91937
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
  • 546 بازدید
  • یک شهروند مسجدسلیمانی گفت: به علت سرقت کابل‌ها چندین سال است که تلفن‌های محله ما قطع شده‌اند. چندین بار این مشکل را به مخابرات اطلاع دادیم اما می‌گویند کابل نداریم!
    دو سال است تلفن‌های مسجدسلیمان قطع‌اند و مخابرات می‌گوید کابل نداریم

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدتی است که مردم شهرستان مسجد سلیمان نسبت به قطعی تلفن‌های ثابت در نقاط مختلف این شهرستان گلایه دارند و این امر به یکی از مشکلات جدی در این شهر تبدیل شده است.

    نبود امکانات و تجهیزات مناسب، حفاری‌های ناهماهنگ توسط ادارات مختلف و سرقت کابل‌های تلفن از جمله دلایلی است که از سوی مسئولین مربوطه به عنوان عاملی برای قطع ماندن تلفن‌های مشترکین در این شهرستان اعلام شده است.

    یکی از اهالی منطقه نصیرآباد مسجد سلیمان در این خصوص اظهار کرد: مدت دو سال است که در محله ما واقع در سه راهی فرودگاه کوی شهید مرادی، تلفن بیشتر اهالی قطع است.

    وی ادامه داد: علت این قطعی از سوی مسئولین عملیات تعریض جاده فرودگاه عنوان شده است و مراجعات مکرر ما نیز برای حل این مشکل به جایی نرسیده و از سوی مسئولین امر چاره‌ای اندیشیده نشده است.

    تلفن‌ها قطع است و کارت‌خوان‌ها از کارافتاده

    یکی از ساکنان منطقه بازار چشمه‌علی نیز گفت: بیش از یک ماه است که بیشتر تلفن‌های منطقه محل سکونت ما قطع است و به تبع آن دستگاههای کارت‌خوان نیز از کار افتاده است.

    وی با بیان اینکه این مسئله مشکلات زیادی را برای کسبه به وجود آورده است، افزود: به ما گفته‌اند علت قطع بودن تلفن‌ها آتش‌سوزی و سوختن کابل‌هاست اما تاکنون هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام نشده است.

    دوسال است تلفن نداریم

    یکی از اهالی منطقه دره‌گلگیری مسجد سلیمان نیز با گلایه شدید از قطع بودن تلفن‌های ثابت گفت: حدود دو سال است که به علت سرقت کابل‌های جعبه اصلی، بخشی از تلفن‌های محله پائین مسجد قطع شده است و چندین بار به مخابرات اطلاع دادیم اما می‌گویند کابل نداریم.

    یکی از ساکنان منطقه باغ‌ملی نیز گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون تلفن ثابت ما قطع شده است و پس از پیگیری‌های فراوان از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ و مراجعات حضوری متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی جهت رفع مشکل انجام نشده است.

    مخابرات حتی یک‌بار برای حل مشکل نیامده

    وی با اشاره به اینکه از طریق سامانه ۱۹۵ نیز ثبت شکایت انجام داده‌ایم، گفت: جالب اینجاست حتی یک بار اداره مخابرات برای حل مشکل مراجعه نکرده است و این مشکل همچنان لاینحل باقی مانده است.

    یکی دیگر از شهروندان مسجدسلیمانی نیز گفت: بیش از ۶ سال است که تلفن ثابت منزل ما قطع شده است و هر چه مراجعه می‌کنیم پاسخ قانع کننده‌ای نمی شنویم.

    این شهروند گفت: از آن جا که بسیاری از افراد از طریق تلفن و اینترنت امرار معاش می کنند این معضل بسیار آسیب‌زا و آزار دهنده شده است.

    یکی دیگر از مردم مسجد سلیمان با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط درب‌پوش‌های خطوط تلفن در سطح شهر برای شهروندان گفت: بیش از سه ماه از قول مسئول مخابرات برای تعمیر و بهسازی درب‌پوش‌های سطح شهر می‌گذرد اما متاسفانه هنوز این مشکل به قوت خود باقی مانده است.

    وی افزود: این مسئله هر لحظه ممکن است باعث خسارت‌ به خودروها و سلامت شهروندان شود و از مسئولین می‌خواهیم برای رفع این مشکل اقدام کنند.

    دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی

    سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق کابل مخابراتی در این شهرستان و اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت کابل مخابراتی و فیبر نوری در شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی سارق مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، بنا بر اعلام شهروندان شهرستان مسجدسلیمان و علی‌رغم دستگیری یکی از سارقان کابل‌های مخابراتی هنوز هم مشکل تلفن‌های ثابت در بخشی از مناطق این شهرستان به قوت خود باقی است و ساکنان مناطق هوانیروز، فاز دو منطقه هشت بنگله، دولت آباد، نمره هشت و هنرستان فنی شریف واقفی،بی بیان و … مدت‌هاست که با قطعی تلفن‌های ثابت روبه‌رو هستند.

    تماس ها با بهروز جهانبخشی مدیر اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان نیز حاصلی در پی نداشت و وی حاضر به پاسخگویی تلفنی در خصوص قطعی مکرر تلفن ثابت در این شهرستان نبوده و نیست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *