×
آخرین اخبار

دولت سیزدهم حضور مردم در مراسم اربعین را تسهیل کرد/ورود رئیسی به حل مشکلات مردم انقلابی است

  • کد نوشته: 93777
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • 112 بازدید
  • تهران-خبر روز-نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اعزام زائران به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین، دولت سیزدهم در بحث تشویق مردم و تسهیل امور برای حضور مردم در این مراسم به خوبی عمل کرد.

    دولت سیزدهم حضور مردم در مراسم اربعین را تسهیل کرد/ورود رئیسی به حل مشکلات مردم انقلابی است

    سید مجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دیدگاه نیوز درباره عملکرد دولت در خصوص مراسم اربعین و اعزام زائران به مراسم راهپیمایی اربعین در عراق گفت :من حامی دولت هستم و در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از دولت حمایت کرده‌ام و به وزرای کابینه سیزدهم رای اعتماد داده‌ام.
    نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت آقای رئیسی دولتی انقلابی است که در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کند.
    محفوظی خاطرنشان کرد: ورود دولت آقای رئیسی به مسائل مشکلات مردم برای حل آنها ورودی انقلابی است و به این مسئله اذعان دارم.
    وی در خصوص اقدامات دولت سیزدهم گفت: یکی از کارهای بزرگی که در دولت آقای رئیسی انجام شد بحث واکسیناسیون گسترده مردم برای ایمنی در برابر بیماری کرونا بود که انصافاً یک از اقدام انقلابی و مهم به شمار می رود
    نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اعزام زائران به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین نیز دولت سیزدهم در بحث تشویق مردم و تسهیل امور برای حضور مردم در این مراسم  به خوبی عمل کرد.
    وی ادامه داد: بنده نسبت به برخی ایرادات و کمبودها در حوزه اجرا انتقاد دارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *