×
آخرین اخبار

دولت برای معوقات حقوق بازنشستگان چقدر هزینه می‌کند؟

  • کد نوشته: 99485
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۰
  • 108 بازدید
  • مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان را از آبان ماه شروع کرده و ماهانه ۲۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت معوقات هزینه خواهد شد.

    دولت برای معوقات حقوق بازنشستگان چقدر هزینه می‌کند؟

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان از آبان ماه گفت: ماهانه ٢۶٠٠ میلیارد تومان برای پرداخت این معوقات هزینه خواهد شد.

    ایرنا به نقل از سازمان تأمین‌اجتماعی نوشت: میرهاشم موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: دستاوردهای ارزشمند تأمین‌اجتماعی در یک سال گذشته، نتیجه همکاری و تلاش بی‌وقفه مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی و همراهی و همدلی شرکای اجتماعی این سازمان است.

    وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با مدیریت شرایط و محدودیت‌ها، تعهدات و خدمات سازمان را به نحو احسن انجام دهیم. به عنوان مثال افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان سایر سطوح با همکاری بسیار خوب و مدبرانه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های بازنشستگان انجام شد.

    موسوی تصریح کرد: در زمینه بیمه تکمیلی بازنشستگان، هدف راهبردی سازمان کاهش حداکثری هزینه‌های درمانی بازنشستگان است و تلاش داریم بیمه تکمیلی بازنشستگان را تا جای ممکن تقویت ‌کنیم؛ سال گذشته هم در زمینه ارتقای پوشش خدمات بیمه تکمیلی و افزایش سهم سازمان تأمین‌اجتماعی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شد و امسال نیز همین رویکرد وجود دارد تا بتوانیم خدمات مناسب‌تری ارائه داده و شرایط بهتری را نسبت به سال جاری ایجاد کنیم. در این مسیر همه واحدهای سازمان تأمین‌اجتماعی برای ایجاد شرایط مطلوب به کانون بازنشستگان کمک خواهند کرد.

    مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با وجود همه سختی‌ها و محدودیت‌های موجود، توفیق خدمت به جامعه شریف بازنشستگان، برکت کار در سازمان تأمین‌اجتماعی است و نیت خالصانه همه همکاران سازمان، خدمت صادقانه به بازنشستگان است.

    ریاست‌ جمهوری دغدغه فراوانی برای کمک به تأمین‌اجتماعی دارد

    وی افزود: بعد از افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح و اجرایی شدن آن از شهریور ماه، یکی از دغدغه‌های اصلی ما در سازمان تأمین‌اجتماعی، پرداخت معوقات بازنشستگان بوده است، پیگیری فراوانی نیز صورت گرفت که آخرین اقدام مهم در این زمینه، طرح موضوع در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بوده است.

    موسوی ادامه داد: خوشبختانه ریاست‌ جمهوری نیز دغدغه فراوانی برای کمک به تأمین‌اجتماعی داشته و سازمان قدردان این توجهات است. سایر اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از جمله معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به خوبی همراهی کردند.

    وی ادامه داد: پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان را از آبان ماه شروع کرده و ماهانه ۲۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت معوقات هزینه خواهد شد.

    در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، ریاست جمهوری وقت زیادی را به موضوع تأمین‌اجتماعی اختصاص دادند و راهکارهای مختلف پرداخت دیون دولت به تأمین‌اجتماعی بررسی شد که امیدواریم با اجرایی شدن تصمیمات این جلسه، توان سازمان تأمین‌اجتماعی برای حمایت مؤثرتر از بازنشستگان بیش از پیش تقویت شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *