×
آخرین اخبار

دلاور مرد کشتی فرنگی و پدیده ی این روزهای کشتی ایران در بدو ورود به زادگاهش مسجدسلیمان + فیلم و گزارش تصویری

  • کد نوشته: 12288
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۲
  • 7983 بازدید
  • حسین قاسمی  این دلاور مرد کشتی فرنگی بار دیگر با دلاوری و افتخار آفرینی خود و کسب مقام سوم در آوردگاه جهانی کرواسی باری دیگر پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورد.

    دلاور مرد کشتی فرنگی و پدیده ی این روزهای کشتی ایران در بدو ورود به زادگاهش مسجدسلیمان + فیلم و گزارش تصویری

    دیدگاه نیوز پریسا طاهری / پهلوان حسین قاسمی دلاور مرد کشتی فرنگی و پدیده ی این روزهای کشتی ایران عصر  پنج شنبه در بدو ورود به زادگاهش مسجدسلیمان مورد استقبال همشهریانش قرار گرفت. 

    رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، حمزه نجف پور عضو شورای اسلامی شهر، ورزشکاران و مردم ورزش دوست مسجدسلیمان با حضور در سه راه دانشگاه دروازه ورودی این شهرستان با حلقه های گل برای استقبال از این قهرمان نوجوان حضور یافتند. بعد از مراسم استقبال حاضرین در گلزار شهدای گمنام و شهید بهنام محمدی حضور  پیدا کردند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

    حسین قاسمی  این دلاور مرد کشتی فرنگی بار دیگر با دلاوری و افتخار آفرینی خود و کسب مقام سوم در آوردگاه جهانی کرواسی باری دیگر پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورد.

    شایان ذکر است حسین قاسمی در سالی که گذشت با اقتدار موفق به دریافت سه مدال طلای کشوری و کسب عنوان فنی ترین کشتی گیر فرنگی ایران شد و امسال نیز پرچمدار وزن ۶۵ کیلو گرم تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی و جام کازاراشویلی در کشور گرجستان بود، که با قهرمانی مقتدرانه در این جام، جواز حضور در مسابقات جهانی کرواسی دریافت کرد.

    به گفته ی استاد آرین قاسمی مربی ارزنده و خوشنام و این جوان بختیاری : این آغازی است برای درخشش و افتخارآفرینی های حسین قاسمی خواهید بود و به زودی از این جوان بسیار خواهید شنید.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    دانلود

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *