×
آخرین اخبار

دعوت شهردار مسجدسلیمان از شهروندان جهت حضور پر شور در انتخابات

  • کد نوشته: 63886
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۷
  • 538 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان در پیامی با اشاره به اهمیت انتخابات از شهروندان خواست تا روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور پر شور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در تعیین سرنوشت کشور و شهر خود مشارکت نمایند. در ادامه […]

    دعوت شهردار مسجدسلیمان از شهروندان جهت حضور پر شور در انتخابات

    به گزارش دیدگاه نیوز ، پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان در پیامی با اشاره به اهمیت انتخابات از شهروندان خواست تا روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور پر شور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در تعیین سرنوشت کشور و شهر خود مشارکت نمایند.

    در ادامه متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ۲۸ خرداد، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامى در پاى صندوق‏هاى رأى است و در این روز، مردم عزیز ما نشان مى‏دهند که در راه حفظ و حراست از نظام مقدس انقلاب اسلامى، هم چنان پایدار دستاوردهای آن خواهند بود، و با متحد شدن تمام صنوف در پای صندوق رای حاضر خواهند شد.

    و در این روز بار دیگر در موقعیت انتخاب و تعیین سرنوشت قرار گرفته ایم و لازم است با حضور آگاهانه خود، تکلیف الهی و رسالت اجتماعی خویش را ادا کنیم و با انتخاب افراد اصلح در تعیین سرنوشت سازندگی جامعه سهیم باشیم.

    ایران پیشرفته و مقتدر، نیازمند دولتی مردمی و توانمند است و حضور مردم در پای صندوق های رأی مایه اقتدار و عزت ایران عزیز است.

    بار دیگر ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته، آزمون مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در انتخابات مهم ۲۸ خرداد جهت انتخابات ریاست جمهوری کشور و نیز شورای اسلامی شهر، که انشاالله امیدواریم با مشارکت همه آحاد مردم به نمایش گذاشته شود.

    در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه مسجدسلیمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

    وعده ما ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای

    پیمان مولایی
    شهردار مسجد سلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *