×
آخرین اخبار

دعوت از دو نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی هندبال؛

  • کد نوشته: 85514
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۱
  • 672 بازدید
  • احد خزایی و فراز نظری به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت شدند.
    دعوت از دو نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی هندبال؛

    به گزارش خبرنگار ورزشی دیدگاه نیوز ؛ علی دهقانی‌ ریاست هیات هندبال استان لرستان با اعلام این خبر در گفت وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت؛ نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در سال جدید از دوم لغایت دوازدهم خردادماه با شرکت ۲۵ بازیکن به میزبانی تهران برگزار می شود.

    ریاست هیات هندبال استان لرستان افزود؛ احد خزایی و فراز نظری دو نوجوان اهل شهرستان دلفان به عنوان تنها نمایندگان استان لرستان در این اردو حضور خواهند داشت.

    دهقانی ادامه داد؛ نفرات برتر این اردو در قالب تیم ملی به رقابت های قهرمانی‌ نوجوانان آسیا در سال ۲۰۲۲ اعزام‌ خواهند شد.

    علی دهقانی تصریح کرد؛ هندبال لرستان در مسیر موفقیت قرار گرفته است و در فروردین‌ماه سالجاری مسلم کاظمی بازیکن الشتری به همراه تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان به مقام قهرمانی آسیا دست یافت و همچنین پرهام ایمانی دروازه بان اول تیم‌ ملی هندبال ساحلی نوجوانان نیز به همراه تیم ملی بر بام اسیا ایستاد و مقام قهرمانی رسید.

    ریاست هیات هندبال لرستان در پایان نقش مربیان استان وهیات های شهرستانی را در کشف این استعدادها بسیار موثر دانست و گفت؛ لرستان ریشه و قدمت بزرگی در هندبال دارد و این استان همواره کمک خوبی به تیم های ملی داشته است که خوشبختانه در بحث استعدادیابی و کشف بازیکنان نخبه و معرفی به تیم های ملی در چندسال اخیر عملکرد خوبی داشته است که قطعا این موفقیت و درخشش بازیکنان لرستانی حاصل تلاش مربیان،روسای هیات های شهرستانی وکمیته های استان می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *