×
آخرین اخبار

دستگیری باند سارقان اماکن دولتی حین سرقت در “مسجدسلیمان”

  • کد نوشته: 62261
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۴
  • 404 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت تجهیزات آبرسانی یکی از ادارات دولتی شهرستان، در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی […]

    دستگیری باند سارقان اماکن دولتی حین سرقت در “مسجدسلیمان”

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت تجهیزات آبرسانی یکی از ادارات دولتی شهرستان، در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی از محل مورد نظر ۳ سارق در حال سرقت تجهیزات آبرسانی اماکن دولتی را شناسایی و در یک عملیات منسجم آنان را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان و مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ۱۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

    سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *