×
آخرین اخبار

با حضور نماینده مردم و سرپرست بهداشت و درمان مسجدسلیمان
دستگاه اکسیژن ساز سوم بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و تانکر اکسیژن مایع ۴ تنی افتتاح شد

  • کد نوشته: 73954
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۰
  • 568 بازدید
  • با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستگاه اکسیژن ساز سوم بیمارستان با هزینه ۴ میلیارد تومان و تانکر اکسیژن مایع ۴ تنی با هزینه ی ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.
    دستگاه اکسیژن ساز سوم بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و تانکر اکسیژن مایع ۴ تنی افتتاح شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجد سلیمان با اعلام این خبر افزود: با راه اندازی این دستگاه و مخزن اکسیژن مایع علاوه بر این که از لحاظ تامین اکسیژن مصرفی بیمارستان بی نیاز می شویم بودجه قابل توجه شارژ کپسول های سیار اکسیژن نیز متوقف خواهد شد.

    وی ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه پیشرفته اکسیژن ساز با خروجی ۶۰۰ لیتر در دقیقه در بیمارستان در حال تولید اکسیژن است تا مجموع این دستگاه ها به عدد سه برسد.

    شرفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به منطور رفاه حال بیماران و ارائه خدمات مطلوب تر درمانی با سازوکارهای ارائه شده در حال برآورد و بسترسازی جهت انتقال بخش بیماران دیالیز از محل بیمارستان قدیم بیمارستان ۲۲بهمن به بیمارستان نمره ۲ هستیم که در این زمینه جهت برطرف نمودن مشکلات زیرساختی نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی از قبیل شرکت نفت و شهرداری و . . . می باشیم.

    وی با اشاره به این که با پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر سرویس دستگاه های تهویه هوا و سی تی اسکن بیمارستان با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد، تعمیرات یک دستگاه آمبولانس به صورت کامل، و خرید یکدستگاه بیهوشی کاملا پیشرفته انجام شد خواستار همکاری بیشتر بیمارستان های تامین اجتماعی و شرکت نفت در زمان قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی شد و ادامه داد: با توجه به اینکه ما بعنوان یک بیمارستان مرجع در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران سه شهر لالی اندیکا و مسجدسلیمان هستیم نیازمند همکاری و توجه بیشتر مسئولین در خصوص تامین تجهیزات و دستگاه های پزشکی و اعتبارات بیشتر هستیم که امیدواریم با همراهی مسئولان شهرستان این مهم انجام شود. 

    مجموعه مدیریت و پرسنل کادر درمانی این شبکه هم اکنون با تمام توان علاوه بر افزایش بخش های ایزوله تنفسی در کنار انجام برنامه های کاری فشرده جهت ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران کرونایی با تمام توان و فعال نگه داشتن دیگر بخش ها از قبیل انجام جراحی های متعددی همچون مغز و اعصاب و ستون فقرات، ارتوپدی، ارولوژی و . . . که بعضا تا به امروز در این بیمارستان بی سابقه بوده است شبانه روز در حال ارائه خدمات به مردم شریف این سه شهرستان می باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “دستگاه اکسیژن ساز سوم بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و تانکر اکسیژن مایع ۴ تنی افتتاح شد”

    1. نظرپور قندعلی گفت:

      باتشکر ازنماینده محترم.
      وپرسنل بیمارستان ۲۲بهمن ..

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *