×
آخرین اخبار

دستور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌های نفتی

  • کد نوشته: 71076
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • 465 بازدید
  • مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری و حل مشکلات تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان، خبر داد.
    دستور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌های نفتی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، افشین حیدری، با اشاره به نظر مثبت وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از ورزش خوزستان و دستور ویژه برای پیگیری و حل مشکلات تیم‌های نفتی استان، از جمله صنعت نفت آبادان در لیگ برتر، گفت: با توجه به این که حل مشکلات دو تیم نفتی دغدغه به حقِ همه فوتبال دوستان خوزستان است، در جلسه‌ای با مدیران دو باشگاه و مجموعه مدیریت استان اقدامات لازم انجام گیرد.
    وزیر همچنین تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های قانونی درباره تیم داری بخش دولتی و از سوی دیگر دغدغه ورزش دوستان استان درباره حل مشکلات این دو باشگاه، هر چه سریع‌تر پیشنهادات و راهکار‌هایی که بتوانند در کوتاه مدت و بلند مدت مشکلات این دو تیم ریشه دار را حل کند، ارائه شوند.
    به گفته افشین حیدری، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که خوزستان در زمره استان‌های با استعداد است و دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان لیگ برتری از دو زادگاه نفتی فرصتی برای حضور جوانان آن خطه در عرصه فوتبال ایجاد کرده اند، باید با همکاری همه دستگاه‌ها و کمک مجموعه نظارتی بتوانند با حضور موفق در لیگ بیست و یکم باعث ایجاد شور و نشاط در بین اهالی ورزش شوند.
    مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین وزیر با تاکید بر این که یکی از مهمترین اولویت‌های دولت و وزارت ورزش ایجاد عدالت در خدمات رسانی و برگزاری رویداد‌های ورزشی است، عنوان کرد: از این رو مناطق کم برخورداری که از امکانات کم تری برخوردار هستند، در اولویت خدمات رسانی مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند.

    نفت آبادان که از تیم آسانسوری لیگ به تیم ثابت لیگ، در فصل‌های اخیر تبدیل شده دو فصل است که با استعفاء و جدایی بازیکنان سرمربیانش دست و پنجه نرم کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *