×
آخرین اخبار

در آیینی از خبرنگاران هندیجان تجلیل شد + تصویر

  • کد نوشته: 17214
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۶
  • 812 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: طی مراسمی در ۲۳ مرداد ۹۸ در فرمانداری هندیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه خبر شهید محمود صارمی ، از یک سال فعالیت فعالان حوزه خبر و مطبوعات در هندیجان تجلیل به عمل آمد. مسعود میرزاپور گفت: خبرنگاران بایستی همکاران برون […]

    در آیینی از خبرنگاران هندیجان تجلیل شد + تصویر

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: طی مراسمی در ۲۳ مرداد ۹۸ در فرمانداری هندیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه خبر شهید محمود صارمی ، از یک سال فعالیت فعالان حوزه خبر و مطبوعات در هندیجان تجلیل به عمل آمد.
    مسعود میرزاپور گفت: خبرنگاران بایستی همکاران برون سازمانی هر اداره ای در شهرستان محل فعالیت خود باشند تا با همدلی و همگرایی با مدیران،پیشرفت در همه عرصه ها را به مردم نشان دهند.
    وی ادامه داد: تعهد و تقوای خبری از الزامات حرفه خبرنگاری است و هرکس فاقد این تعهد و تقوا باشد بی‌گمان به بیراهه رفته و در زمین بیگانه و به نفع دشمن فعالیت می‌کند.
    میرزاپورافزود: آگاهی بخشی و مخابره اخبار امید بخش از ارکان مهم و الزامات کار خبری و مطبوعاتی و جامعه با تکیه بر امید و خردورزی مسیر نشاط و تعالی را طی خواهد کرد.
    وی در پایان از همه فعالان عرصه خبری خواست تا از طریق سامانه جامع رسانه های کشور مراحل دریافت کارت خبرنگاری را پشت سر گذاشته تا با ساماندهی وضعیت فعالیت خود، از مزایای موجود بهره مند شوند.
    گفتنی است از یک سال زحمات و خدمات بی مزد و منت خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی در هندیجان، با لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *