×
آخرین اخبار

درخواست عجیب یک بازیکن لیگ برتری از مدیران باشگاه!

  • کد نوشته: 12256
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۹
  • 629 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتر درخواست عجیبی از باشگاه خود برای تمدید قرارداد کرده است. این روزها بالا رفتن قیمت ارز مشکل بزرگی را برای فوتبال ایران درست کرده است چراکه بازیکنان داخلی ترجیح می دهند فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه بدهند و پول بیشتری بدست بیاورند.  در این […]

    درخواست عجیب یک بازیکن لیگ برتری از مدیران باشگاه!

    دیدگاه نیوز/ یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتر درخواست عجیبی از باشگاه خود برای تمدید قرارداد کرده است.

    این روزها بالا رفتن قیمت ارز مشکل بزرگی را برای فوتبال ایران درست کرده است چراکه بازیکنان داخلی ترجیح می دهند فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه بدهند و پول بیشتری بدست بیاورند. 

    در این بین جذب بازیکن خارجی هم کار بسیار سختی است چراکه پرداخت دستمزد آنها هم برای باشگاه ها سخت است و این موضوعی است که بیشتر باشگاه های مطرح فوتبال ایران را با مشکل روبرو کرده است.

    اما در این بین یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که قراردادش به پایان رسیده بود، پیشنهاد عجیبی به باشگاه خود داده بود که البته مدیران این باشگاه هرگز با پیشنهاد او موافقت نکردند.

    این بازیکن که سابقه ملی هم دارد به باشگاه خود پیشنهاد داد که قرارداد خود را برای طولانی مدت تمدید می کند به شرط اینکه قرارداد او به جای ریال با دلار تنظیم شود؛ او از مسئولان باشگاه برای سال اول ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده بود که این موضوع با مخالفت روبرو شد.

    البته در نهایت این باشگاه زیر بار عقد چنین قراردادی نرفت و او قرارداد خود را به مدت یک سال و به ریال تمدید کرد.

    شاید اگر باشگاه های مذکور با درخواست این بازیکن موافقت می کرد، عقد قرارداد با بازیکنان داخلی به دلار باب می شد و کار برای باشگاه ها بسیار سخت از گذشته می شد اما این بازیکن در نهایت به هدف خود نرسید و قرارداد خود را به ریال تمدید کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *