×
آخرین اخبار

دبیرکل و ارکان جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی مشخص شدند

  • کد نوشته: 49671
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • 540 بازدید
  • شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی برای دوره یکساله دبیرکل و مسوولان جدید واحدهای اجرایی این تشکل اصولگرا را انتخاب کردند.
    دبیرکل و ارکان جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی مشخص شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، حسین کلاه کج در گفتگو با ایرنا گفت: جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد و معاونت های تخصصی و اجرایی حزب برای دوره‌ای یک ساله انتخاب شدند.

    سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی افزود: در ابتدای نشست حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت که باید راه و منش آن شهید را سرلوحه و الگوی خود قرار دهیم و با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بر تلاش و فعالیت دبیران حزب در استان‌ها تاکید کرد.

    کلاه کج یادآور شد: همچنین از سوی شورای مرکزی، برای یک دوره یکساله حسن بیادی به عنوان دبیرکل حزب ابقا شد، وحید ابراهیم زاده به عنوان قائم مقام دبیرکل، حسن آریا کیش به عنوان دبیر شورای مرکزی، حسین کلاه‌کج به عنوان سخنگو، حبیب کوهی به عنوان معاون هماهنگی استان‌ها، مسعود محنتی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، مهدی رحمتی به عنوان معاون ساختار و تشکیلات و شکوفه یاریجانی به عنوان مسول روابط عمومی انتخاب شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *