×
آخرین اخبار

داعش برگشت؟

  • کد نوشته: 8668
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۷
  • 664 بازدید
  • دیدگاه نیوز / برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی گزارشهای مطبوعاتی جعلی و گمراه کننده درباره جولان تروریستهای داعش در منطقه الجزیره در غرب موصل نقل کردند که ستاد جنگ ارتش عراق این گزارشهای جعلی را تکذیب کرد. این گزارشهای ساختگی اطلاعاتی دروغین درباره ظهور داعش در برخی روستاهای غربی و موارد ربایش و […]

    داعش برگشت؟

    دیدگاه نیوز / برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی گزارشهای مطبوعاتی جعلی و گمراه کننده درباره جولان تروریستهای داعش در منطقه الجزیره در غرب موصل نقل کردند که ستاد جنگ ارتش عراق این گزارشهای جعلی را تکذیب کرد.

    این گزارشهای ساختگی اطلاعاتی دروغین درباره ظهور داعش در برخی روستاهای غربی و موارد ربایش و قتل شهروندان در این مناطق و دیگر دروغ پردازی های بی پایه و اساس را شامل می شد که در راستای تبلیغات رسانه ای این گروه تروریستی صورت می گیرد.

    در همین راستا ستاد جنگ ارتش عراق با تکذیب این ادعاها، تاکید می کند که گروههای تروریستی در عراق به طور کامل شکست خورده و نیروهای امنیتی عراق این مناطق را به طور کامل تحت کنترل دارند. 

    ستاد جنگ ارتش عراق از رسانه ها می خواهد تا در انتقال اطلاعات امنیتی درباره عراق نهایت دقت را بکار ببرند و هوشیار باشند تا آنچه را که طرفهای مغرض منتشر میکنند، تکرار نکنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *