×
آخرین اخبار

خطیب جمعه شادگان: نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است

  • کد نوشته: 36985
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • 433 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان حجت الاسلام هاشم صوفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان، با تبریک فرا رسیدن ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در بحث حفظ امنیت داخلی،  شاخص‌ترین نیرو تلقی می‌شود و توانسته به وظیفه خود در ایجاد امنیت به خوبی عمل نماید.  وی […]

    خطیب جمعه شادگان: نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان حجت الاسلام هاشم صوفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان، با تبریک فرا رسیدن ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در بحث حفظ امنیت داخلی،  شاخص‌ترین نیرو تلقی می‌شود و توانسته به وظیفه خود در ایجاد امنیت به خوبی عمل نماید.
     وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۱۴ مهر روز دامپزشکی و با بیان اینکه دامپزشکی ضامن سلامت مردم در حوزه بهداشت عمومی جامعه است، افزود: شغل دامپزشکی یک شغل مقدس است که با کار خود از انتقال و انتشار بیماری ها از دام به انسان پیشگیری می کند و مستقیماً با سلامت انسان ها رابطه دارد.
    خطیب جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: ویروس منحوس کرونا امسال پیاده‌روی اربعین را تحت تاثیر قرار داد.
    حجت الاسلام شرفی در پایان خطبه های خود ضمن سفارش و تاکید بنده و شواری تامین این شهرستان برگزاری هرگونه مراسم تجمع وممنوعیت پیادروی به سمت قدمگاه ابوالفضل العباس شادگان گفت: همه ساله در ایام اربعین حسینی علاوه بر مراسم جهانی پیاده‌روی اربعین، برنامه پیاده‌روی به سمت قدمگاه در شادگان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع کرونا، این برنامه‌ها لغو شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *