×
آخرین اخبار

امام جمعه شهرک طالقانی سید سلمان هاشمی
حضور و پشتیبانی مردم از جریان انقلاب یکی از عوامل پیروزی و استمرار و ماندگاری انقلاب است/ دولت به جای بیان دردها به تعهدات خود عمل کند

  • کد نوشته: 53412
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۸
  • 605 بازدید
  • سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: *حضور و پشتیبانی مردم از جریان انقلاب یکی از عوامل پیروزی و استمرار و ماندگاری انقلاب است/ دولت به جای بیان دردها به تعهدات خود عمل کند*
    حضور و پشتیبانی مردم از جریان انقلاب یکی از عوامل  پیروزی و استمرار و ماندگاری انقلاب است/ دولت به جای بیان دردها به تعهدات خود عمل کند

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب؛ اظهار کرد: بعد از گذشت سال های متمادی نور اهل بیت عصمت و طهارت به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم، در ایران تلألؤ پیدا کرد.انقلاب اسلامی باعث شد حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت، کنار رفته و اسلام، قرآن و عترت جایگزین شوند. نماز جمعه ،مجالس راهپیمایی، پیاده روی اربعین ، عزاداری های دهه محرم، بزرگداشت ایام فاطمیه؛ اینها همه از برکات انقلاب اسلامی است.

    وی افزود: سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس؛ ولایت مداری، وجود روحیه شهادت طلبی و حضور مردم در عرصه های مختلف و پشتیبانی آن ها از جریان انقلاب بود. وجود رهبر فرزانه انقلاب، در هیچ جای جهان نداریم که رهبری با دست خالی و با سلاح ایمان، تقوا و توکل بر خداوند بعد از سال ها تبعید بیاید و در دوازده بهمن ماه قدمت ۲۵۰۰ ساله طاغوت را شکست دهد.

    وی تاکید کرد: در فتنه دی ماه سال ۸۸ چه کسانی از نظام دفاع کردند ، عده ای میخواستند نظام از هم بپاشد این تفکر غرب گرایان بود اینها نمیخواهند مردم آسوده زندگی کنند ،این مسوولین غرب گرا و غرب گدا نیستند که نظام را حفظ کرده اند این پابرهنه گان بودند همانگونه که امام فرمود. اینها انقلاب را بوجود آوردند ،حفظ کردند و حفظ خواهند کرد. مردم نظام و دینشان را دوست دارند، اما متاسفانه بعضی از مسوولین ناکارامد خون مردم را در شیشه کرده اند.

    هاشمی در ادامه عنوان کرد: سال گذشته دو رویکرد داشتیم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود،حضور مردم در راهپیمایی باشکوه و چشمگیر بود اما در انتخابات عده قلیلی حاضر شدند ، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر این است که ما انقلاب کردیم و انقلاب را دوست داریم و حفظ خواهیم کرد اما حضور کمرنگ مردم در انتخابات این پیام را داشت که ما به هر مسوولی رای میدهیم، نمیتواند منتخب خوبی برای مردم باشد.

    امام جمعه شهرک طالقانی افزود: ان شاالله در انتخابات آینده که بسیار سرنوشت ساز است، مردم باید یک رئیس جمهور انقلابی،متدین،کارآمد و کاربلد را انتخاب کنند. ما انتظار داریم یک دولت حزب اللهی روی کار بیاید، همگی شاهد هستید که در این اتفاقات و سیل های اخیر چه کسانی پای کار بودند، همین بسیجیان، حزب اللهی ها و هیئتی ها پای کار بودند، مردم باید در انتخابات آینده کسی را انتخاب کنند که درد دیده باشد.

    *دولت به جای بیان دردها به تعهدات خود عمل کند*

    خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی درفراز دیگری از خطبه بااشاره به صحبت های معاون اول رئیس جمهور در سفر اخیر به خوزستان؛عنوان کرد: آقای جهانگیری دو جمله فرمودند: که برای ما دردآور است که مردم از حداقل های زندگی برخوردار نباشند و از تبعیض و فقر رنج ببرند. با وجود سرمایه‌گذاری قابل توجه در صنایع پتروشیمی، جفاست جوان بیکاری در منطقه وجود داشته باشد.

    وی متذکر شد: اولا آیا بعد از گذشت هفت سال از دولت تدبیر و امید برای مطرح کردن این سخنان دیر نشده؟ ثانیاً مخاطب این بایدها و نبایدها آیا همین دولتی نیست که حضرتعالی، ۷ سال است که معاون اوّل آن تشریف دارید؟ ثالثاً وقتی که وجود جوانان بیکار در منطقه جفاست پس چرا آزمون استخدامی بندر امام را با وجود جوانان بی شمار تحصیل کرده بیکار می خواهید سراسری برگزار کنید! ؟

    هاشمی در ادامه گفت:جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مردم ما با فساد و تبعیض میانه ی خوبی ندارند، چنانکه جنابعالی فرمودید که مردم شهرستان بندر ماهشهر از فقر و تبعیض رنج می ببرند. اما سؤال اینجاست که چرا با این پدیده شوم مقابله نکردید؟ آیا به مناطق محروم شهرستان بندر ماهشهر مانند شهرک طالقانی، رجایی، مدنی، گاما و روستاهای اطراف ماهشهر سر زدید؟

    وی یادآور شد: آیا دستوری که سه سال پیش به استاندار محترم خود مبنی بر حل مشکلات شهرک طالقانی از جمله مسکن دادید،که تاکنون حل نشده ،پیگیری و بازخواست نمودید؟ آیا می دانید که شهرک طالقانی فاضلاب ندارد؟ آیا بودجه ای اختصاص داده اید؟ آیا میدانید که ورزشکاران از نبود امکانات ورزشی اولیه محرومند،بچه های شهرک در چمن مصنوعی پوسیده بازی می کنند این برای ما درد آور است.آیا میدانید که تیم ووشو شهرستان بندر ماهشهرکه تنها نماینده استان خوزستان در لیگ برتر کشور بود و نتایج خیره کننده ای در مقابل حریفان قدر خود کسب کرد ، هزینه رفت و برگشت خود را از هزینه شخصی دادند!؟ و اگر تیم دیگری بود با پرواز چارتری می رفتند!؟این تبعیض ها درد آور است!

    امام جمعه شهرک طالقانی با انتقاد از وضعیت عدم آذین بندی خیابان های شهرک طالقانی به مناسبت ایام الله دهه فجر؛عنوان کرد: اعضای محترم شورای شهر توضیح دهند: سهم شهرک طالقانی از تزئین و آذین بندی و چراغانی خیابان ها برای ایام الله دهه فجر چه مقدار است؟ چرا شهرک طالقانی و بعضی از نقاط شهر بندر ماهشهر بوی دهه فجر نمی دهد؟
    سید سلمان هاشمی در پایان بااشاره به عدم رضایت شغلی کارگران شهرداری بندرماهشهر؛خاطر نشان کرد: سابق بر این گفته بودم که به هیچ عنوان از حق کارگران شهرداری کوتاه نخواهم آمد، کارگران شهرداری بندر ماهشهر از عدم عدالت در طبقه بندی رده شغلی خود گله مند هستند. طرح طبقه بندی مشاغل را با دادن مبالغ ناچیز به کارگران، پشت گوش انداخته اند، این طرح چندماهی است مطرح شده اما دراجرای آن متاسفانه سهل انگاری می شود و اگر اجرا شده حق و حقوق کارگران بطور کامل و با عدالت رعایت نشده است و باز هم تبعیض وجود دارد، ما با تبعیض میانه خوبی نداریم و باآن مبارزه، برخورد و شکایت خواهیم کرد از مسؤول محترم اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی انتظار می رود که در بحث طبقه بندی مشاغل گارگران شهرداری ورود کنند تا حق این عزیزان زحمتکش پایمال نشود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *