×
آخرین اخبار

حادثه تلخ برای کارگران ساختمانی در سراب / ریزش دیواره بتنی و فوت ۳ نفر از کارگران ساختمانی

  • کد نوشته: 63443
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
  • 1856 بازدید
  • نجاتگران جمعیت هلال احمر سراب با کمک نیروهای آتش نشانی سراب به حادثه ریزش دیواره بتنی و فوت ۳ نفر از کارگران ساختمانی در سراب امدادرسانی و یک تن را زنده از زیر آوار بیرون آوردند.
    حادثه تلخ برای کارگران ساختمانی در سراب / ریزش دیواره بتنی و فوت ۳ نفر از کارگران ساختمانی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، یوسف منطقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراب در تشریح این عملیات گفت: ظهر یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰حوالی ساعت ۱۳ با اعلام مرکز کنترل اطلاعات و هماهنگی عملیات (Eoc) معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر تماس اورژانس سراب و در خواست امدادرسانی به حادثه ریزش آوار ساختمانی، بلافاصله تیم امدادی پایگاه جاده ای بهرمان شهید محمدتقی اباذری جمعیت هلال احمر سراب و یک تیم از جمعیت سراب با ۶ نفر نجاتگر به محل اعزام شدند.
    وی ادامه داد: در این حادثه، کارگران ساختمانی در یکی از مجتمع‌های صنعتی در حال احداث سراب دچار حادثه شده و در پی ریزش دیوار بتنی کانال، متاسفانه ۴ نفر در زیر دیواره بتنی مانده و ۳ نفر از آنها فوت و یک نفر زیر آوار محبوس شده بود که با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای آتش نشانی سراب پس از تلاش ۲ ساعته و با استفاده از ست نجات و دستگاه‌های پنوماتیک و هیدرولیک، فرد محبوس زنده از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد .
    منطقی ادامه داد : اجساد افراد فوت شده پس از رها سازی و تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات حوالی یک ربع مانده به ساعت ۱۷ به پایان رسید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *