×
آخرین اخبار

زیر پای خود را نگاه کنید لطفا!
جناب قانعی ما هم یک رسانه هستیم

  • کد نوشته: 90316
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۴
  • 378 بازدید
  • مدتی پیش از جناب آقای حمیدرضا قانعی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام رسان واتساپ تقاضای مصاحبه کردم،پیام مرا دید اما پاسخی نداد. پیش تر نیز از روابط عمومی این اداره تقاضای تنظیم وقت برای مصاحبه داشتم اما اتفاقی نیفتاد. به جناب مدیر کل زنگ زدم پاسخ ندادند.
    جناب قانعی ما هم یک رسانه هستیم

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس، فرزاد صدری مدیر پایگاه خبری خبرپارسی در یادداشتی اعتراضی به مناسب روز خبرنگار آورده است:

    جناب قانعی ما هم یک رسانه هستیم،زیر پای خود را نگاه کنید لطفا!
    مدتی پیش از جناب آقای حمیدرضا قانعی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام رسان واتساپ تقاضای مصاحبه کردم،پیام مرا دید اما پاسخی نداد. پیش تر نیز از روابط عمومی این اداره تقاضای تنظیم وقت برای مصاحبه داشتم اما اتفاقی نیفتاد. به جناب مدیر کل زنگ زدم پاسخ ندادند.
    به هر حال ایشان کارشناس ارشد مدیریت هستند و حتما روش مدیریتی ایشان متاثر از مدرک دانشگاهیشان است و اصول صحیح مدیریت را از من و دیگران بهتر می دانند.
    ای کاش رویکرد دولت سیزدهم در حوزه رسانه استفاده از تمامی ظرفیت‌های این حوزه بود.
    خبر پارسی تا کنون به حوزه فرهنگی استان و‌نقد عملکرد دولت در این حوزه نپرداخته اما اینکه چرا و به چه علت ایشان پاسخ نمی دهند و تحویل نمی گیرند را نمی دانیم.
    ما نیز یک رسانه هستیم و توقع مادی هم از دولت سیزدهم نداریم اما یک جاهایی مجبور هستیم که یه لحاظ معنوی حمایت شویم چون رسانه اگر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پناه نبرد،به کجا پناه ببرد؟!
    قطعا ما یک رسانه همسو با دولت نیستیم اما نه جوسازی کرده و نه جوسازی خواهیم کرد نه توهین می کنیم و‌نه توهین خواهیم کرد. گپ می زنیم و به گفت‌وگو اعتقاد داریم.حتما نقد مصلحانه و‌مشفقانه هم خواهیم داشت اما توقع داریم سر یک میز بنشینیم حرف های شما را گوش و منعکس کنیم و به بیان نکته نظرات خود بپردازیم.


    جناب قانعی ما مدیریت نخوانده ایم و مثل شما سوادش را نداریم اما فهمی که از رسانه داریم این توقع را در ما ایجاد می کند که پاسخگو باشید و از همه ظرفیت های رسانه ای استان حمایت و البته استفاده کنید.

    شایان ذکر است بخشی از فعالیت های رسانه ای فرزاد صدری، خبرنگار فعال و خوش سابقه ی فارس عبارت است از:

    ٭فعالیت از سال ۷۸ تا ۹۰ خبرگزاری ایسنا و به مدت ده سال سردبیر این خبرگزاری در استان فارس

    ٭دریافت سه دوره جایزه جشن فرهنگ فارس در بخش های مصاحبه و گزارش

    ٭اردیبهشت سال ۱۳۸۷ و در سالروز جهانی مطبوعات انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران مسابقه «یاد قلم» را در پاسداشت روزنامه نگار فقید «مهران قاسمی» برگزار کرد که یکی از جوایز بهترین گزارش شهرستان های کشور را برای گزارش «کلیسای بی صدا» که گزارشی از کلیسای «حضرت مریم» در محله سنگ سیاه شیراز بود به وی به عنوان خبرنگار ایسنا فارس اختصاص یافت.

    ٭دریافت جایزه اول در مسابقات نشریات دانشجویی کشوردر سال۸۲

    ٭انتخاب وی از طرف خانه مطبوعات فارس به عنوان فعال ترین خبرنگار استان فارس در سال ۸۳

    ٭سابقه همکاری با روزنامه های محلی شیراز و روزنامه جام جم و نیز مجله تخصصی گردشگری با عنوان «سرزمین من»

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: پایگاه خبر پارسی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *