×
آخرین اخبار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:
جمیعت هلال احمر بیشترین اقدامات را برای مقابله با کرونا انجام داده است

  • کد نوشته: 26619
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۳
  • 453 بازدید
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بعد از دانشگاه علوم پزشکی، جمیعت هلال احمر بیشترین اقدامات را دراستای جلوگیری از شیوع کرونا در استان انجام داده است.
    جمیعت هلال احمر بیشترین اقدامات را برای مقابله با کرونا انجام داده است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، صارم رضایی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ علاوه بر سیل، شیوع ویروس منحوس کرونا در استان، خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر را طلب می‌کرد، تصریح کرد: در همین راستا تیم‌های جوانان، داوطلبان، امدادگران، کارکنان بسیجی و …. با استقرار ۳۵ ایستگاه طرح غربالگری مبادی ورودی و خروجی استان را انجام دادند که این امر نقش مهمی در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان ایفا کرد، در این طرح مردم و مسافرین کنترل می‌شدند، درنهایت تست تب سنجی از ۸۷۰ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر انجام گرفت که این کار منجر به شناسایی ۶۰ مورد مشکوک به ویروس کرونا شد و افراد مبتلا به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

    وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های ۹ شهرستان که جمعیت هلال احمر شعبه دارد اجرا شد و همچنین ضدعفونی در سطح بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز انجام گرفت، ماشین آلات و وسایل نقلیه را گندزدایی و ضدعفونی کردیم. ماسک، دستکش و وسایل ضروری بهداشتی مورد نیاز و همچنین اقلام بهداشتی بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان افزود: توزیع سبد و بسته‌های حمایتی و معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت به تعداد ۱۴۵۱ بسته بین نیازمندان، اجرای پروژه‌های داوطلبانه در مناطق محروم و دور افتاده که نیاز به خدمات رسانی داشتند، همچنین اعزام کاروان های سلامت شامل پزشکان و پیراپزشکان داوطلب که با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند به مناطق حاشیه‌ای و محروم، از جمله مواردی بود که توسط جمعیت هلال احمر در استان لرستان مدیریت و اجرایی شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *